Dacia își majorează vânzările în Germania, dar are scăderi la Spring și Duster

Sursa foto: bnn.network

Datele privind înmatriculările de autoturisme noi din Germania arată că Dacia a reușit să crească din nou, în prima lună a anului, chiar dacă procentul este ușor sub media pieței. Mai multe mărci auto în încheiat prima lună cu scăderi, conform analizei Profit.ro.

Dacia a vândut în luna ianuarie, pe piața din Germania, 6.631 de autoturisme, un volum mai mare cu 17 procente față de cel înregistrat în urmă cu un an, pe o piață care a crescut cu 19%.

Marca românească reușește să treacă deocamdată cu bine peste momentul opririi subvențiilor la achizițiile de mașini electrice, compensând măsura cu o ofertă specială de preț pentru modelul Dacia Spring. Cu rezultatul obținut, Dacia rămâne peste principalii rivali de pe piață, Citroen (4.439 unități, creștere de aproape 100%), Fiat (4.500 unități, creștere de 13,4%), având în același timp performanțe mai bune și decât Hyundai (6.501, creștere 7 procente) și Kia (4838, creștere 53,8%). Liderul pieței, VW, a vândut de aproape 7 ori mai multe mașini decât Dacia (41.548 unități), înregistrând o creștere mai mică, de 12 procente.
Marca românească reușește să treacă deocamdată cu bine peste momentul opririi subvențiilor la achizițiile de mașini electrice, compensând măsura cu o ofertă specială de preț pentru modelul Dacia Spring.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL