Dacia nu mai este doar o marcă românească, ci a devenit o marcă europeană prin munca echipelor sale, a declarat, miercuri, într-o conferință de presă, cu ocazia lansării campaniei internaționale „Marque France/Marca Franța”, Cristian Nevzoreanu, director executiv Afaceri publice și Comunicare Dacia-Renault.
„Putem spune fără ezitare că, din punct de vedere al industriei auto, România și Franța s-au ales reciproc și de demult. După cum știți sau vă aduceți aminte, parteneriatul dintre România și Franța în domeniul auto a început în 1968, când în România a început producția a două modele sub licență franceză – Renault și Renault 12, parteneriat care mai târziu a încetat din motive istorice pe care ni le aducem aminte, deși poate n-am vrea.
Apoi, parteneriatul s-a reluat 1999, pornind de la ce era atunci marca națională Dacia. Să ne uităm ce a ajuns în prezent marca Dacia: putem spune fără ezitare că nu mai este doar o marcă națională și românească, ci a devenit o marcă europeană prin echipele sale”, a afirmat Nevzoreanu.
Reprezentantul Dacia-Renault a menționat că, în ultimii ani, marca autohtonă de autovehicule se află pe locul 9 în total vânzări, la nivel european, dar pe prima poziție la comercializare către persoanele fizice, scrie Agerpres.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News