Dacia Sandero domină piața auto din Spania, în acest an, chiar dacă marca a început să scadă

dacia sandero
Sursa foto: Dacia

Vânzările modelului Dacia Sandero în Spania au un nivel foarte bun în acest an, unul mai puțin așteptat, în special de concurenții săi. În iulie, mașina fabricată în Maroc și la Mioveni și-a depășit rivalii la o distanță apreciabilă.

Chiar dacă vânzările Dacia au început să frâneze pe unele piețe europene, din cauza scăderii cererii de automobile, în Spania lucrurile stau încă bine, cel puțin pentru modelul Sandero, informează profit.ro.

Acesta a fost în iulie cel mai vândut automobile de pe piața spaniolă, în pofida unei scăderi ușoare, de 1,4%, având 2.334 de unități înmatriculate, la o distanță mare de locul al doilea, Kia Sportage, cu 1.879 de unități, și Peugeot 2008, cu 1.834 unități. Cel mai vândut model spaniol a fost Seat Arona, cu numai 1.706 autoturisme înmatriculate. Cu ajutorul acestui rezultat, Dacia Sandero își consolidează locul 1 în clasamentul celor mai vândute modele din Spania, unde se instalase la finalul primului semestru, depășind SUV-ul Seat Arona cu un număr de 16.481 automobile vândute.

Marca Dacia a înregistrat un volum total de 4001 autoturisme înmatriculate, în iulie, mai mic cu 12,3% față de anul trecut, confirmând astfel tendința de scădere înregistrată pe piețele europene. Cel mai mare declin al vânzărilor pentru marca românească este cel al lui Spring (-40%), urmat de Jogger (-21%), și de Duster (-7,1%).

După șapte luni, Dacia a înmatriculat 28.695 de autoturisme, un volum mai mare cu 29,1% decât cel de anul trecut. Toate modelele din gamă au creșteri de două cifre, cu un plus de 62,5% pentru Jogger, 40,8% pentru Sandero și 12,5% pentru Duster. Și Spring are o creștere foarte mare în acest an, în Spania, 143% cu 1.132 de unități înmatriculate. Piața de autoturisme din Spania a crescut cu 10,7% în luna iulie și are un avans de 21,9% în prima jumătate de an.

Autor

  • Adrian Pavel

    Adrian Pavel, redactor PS News. Cu o experienţă de peste 10 ani în presă, Adrian Pavel se descrie ca fiind un împătimit al noutăţilor, practic dependent de ştiri. Încearcă de fiecare dată să fie la curent cu tot ceea ce se întâmplă în ţară şi în străinătate şi să ofere cele mai calde informaţii cititorilor. Este adeptul zicalei „Nimeni nu e sărac cu duhul, e doar mai puţin informat”.

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL