De unde au pornit cele mai puternice 50 de branduri româneşti create după 1990

harta branduri romania
foto: zf.ro

Bucureştiul, Alba, Prahova, Bacău, Suceava şi Vâlcea sunt cele mai prolifice judeţe din România din perspectiva creării de branduri locale. Doar 18 judeţe apar pe harta pubicată de ZF, asta însemnând mai puţin de jumătate din total.

Antreprenorii autohtoni au creat în cele circa trei de­ce­nii de capitalism câteva mii sau chiar zeci de mii de bran­duri de consum, adică mărci de care românii se lovesc în viaţa de zi cu zi. E vorba de branduri care stau pe produse sau servicii din varii domenii, de la FMCG la retail şi de la materiale de construcţii la IT.

Dintre aceste mii de nume însă, doar o mică parte ajunge să capete notorietate şi să câştige teren în preferinţele consumatori­lor. Mărcile care reuşesc însă au poziţii de top în pieţele în care activează, unele branduri fiind chiar lider în sectorul lor.

Dedeman este lider detaşat în piaţa de bricolaj, la fel cum e şi Altex în retailul electro-IT.

Autor

  • Adrian Pavel

    Adrian Pavel, redactor PS News. Cu o experienţă de peste 10 ani în presă, Adrian Pavel se descrie ca fiind un împătimit al noutăţilor, practic dependent de ştiri. Încearcă de fiecare dată să fie la curent cu tot ceea ce se întâmplă în ţară şi în străinătate şi să ofere cele mai calde informaţii cititorilor. Este adeptul zicalei „Nimeni nu e sărac cu duhul, e doar mai puţin informat”.

    View all posts

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: