Skip to content
Politică

Dosar de Politician: Mafia PSD de la Drumuri a boicotat și blocat sistematic proiectele de infrastructura ale României

Pagina de Facebook Dosar de Politician scrie ca “mafia PSD de la Drumuri a boicotat și blocat sistematic proiectele de infrastructura ale României (avem mai jos doar situația din ultimii doi ani). Metodele sunt simple: directorii din Compania Naționala de Drumuri/ CNAIR nu răspund la hârtii, șicanează, amâna, blochează, tergiversează și duc intenționat licitațiile in instanța. Adică, sa se pronunțe judecătorii, după ani de zile, când proiectele sunt moarte: nu mai sunt de actualitate prețurile la materialele de construcții și salariile muncitorilor, studiile si proiectele de fezabilitate expira. Motivele sunt simple: directori din CNAIR vor șpagi și favoruri de la antreprenori!

Este socant cum omul de casa al pesedistului Razvan Cuc, Sorin Scarlat pe numele lui, este in continuare director general al CNAIR!!! După aproape 3 luni de guvernare liberală!

Ia sa vedem ce dezastru a patronat Scarlat:

“Autostrada Transilvania (A3). Pe tronsonul Biharia-Chiribiş licitaţia a fost lansată în august 2017, instanţa a întors două decizii eronate ale CNAIR şi o aşteptăm pe a treia, fix la fel ca pe Târgu Mureş-Ungheni unde, mai grav, procedura a fost lansată în octombrie 2016!

Tronsonul Nadaselu-Zimbor-Poarta Sălajului şi Nuşfalău-Suplacu de Barcău: licitate în martie 2019, suspendate din august 2019 pe motiv că oficialii CNAIR nu au răspuns la solicitările de clarificări ale ofertanţilor (motiv de destituire a lui Scarlat!)

Autostrada A1. Secţiunea 5 din Sibiu-Piteşti: lansată în iulie 2017, încă nefinalizată. Tunelurile de pe lotul 2 Lugoj-Deva: pornite în iulie 2019, licitaţie suspendată din august 2019 pe motiv că CNAIR nu a răspuns la solicitările de clarificări ale ofertanţilor (motiv de destituire a lui Scarlat!)

Modernizarea (dublarea) Centurii Bucureşti (DNCB) între DN2 şi A2: licitaţie lansată în aprilie 2017, încă nefinalizată. Autostrada de Centură (A0) Nord loturile 2 şi 3: lansate în iunie 2019, licitaţii suspendate din august 2019 tot pentru că amatorii din CNAIR nu au răspuns la clarificări (motiv de destituire a lui Scarlat!)

Drum Expres Craiova-Piteşti loturile 3 şi 4: licitate în august şi septembrie 2019 şi suspendate din octombrie 2019 pentru că… da, CNAIR nu a răspuns la clarificări! (motiv de destituire a lui Scarlat)

Drum Expres Brăila-Galaţi: pornit în octombrie 2019, procedură suspendată… (motiv de destituire a lui Scarlat!)

Centuri rutiere. Galaţi: lansare octombrie 2019. Târgu Mureş: pornită în iulie 2019. Iaşi Sud: lansată în iunie 2019. Toate trei, aţi ghicit, sunt suspendate pentru că… diletanţii CNAIR nu au răspuns la clarificări (motiv de destituire a lui Scarlat!)”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *