Astăzi, Subcomisia selectivă privind pandemia de coronavirus și-a încheiat investigația de doi ani asupra pandemiei COVID-19 și a publicat un raport final intitulat „After Action Review of the COVID-19 Pandemic: Lecțiile învățate și o cale de urmat”.
Raportul final va servi drept foaie de parcurs pentru Congres, puterea executivă și sectorul privat pentru a se pregăti și a răspunde la viitoarele pandemii. Din februarie 2023, Subcomisia selectă a trimis peste 100 de scrisori de investigație, a efectuat peste 30 de interviuri și depoziții transcrise, a organizat 25 de audieri și reuniuni și a examinat peste un milion de pagini de documente.
Membrii și personalul au expus corupția la nivel înalt din sistemul de sănătate publică al Americii, au confirmat originea cea mai probabilă a pandemiei, au tras la răspundere publică actorii răi din COVID-19, au promovat consensul bipartizan cu privire la aspecte consecvente din era pandemiei și multe altele.
Iată câteva dintre concluziile raportului final, care are 520 de pagini.
Virusul posedă o caracteristică biologică care nu se găsește în natură. Datele arată că toate cazurile de COVID-19 provin dintr-o singură introducere în oameni. Acest lucru este contrar pandemiilor anterioare în care au existat mai multe evenimente de propagare. După aproape toate măsurile științei, dacă ar exista dovezi ale unei origini naturale, aceasta ar fi apărut deja.
Recomandările privind distanțarea socială de doi metri, care a determinat închiderea școlilor și a altor instituții în întreaga lume, au fost arbitrare și nu aveau nicio bază științifică.
Nici ordinul de a purta măști nu a fost bazat științific – a fost dat fără confirmarea eficacității sale. Autoritățile pur și simplu trebuiau să vină cu idei pentru a nu semăna panică și a arăta publicului larg că fac ceva.
Blocajele au cauzat daune ireparabile și „vor avea consecințe teribile pentru generații întregi atât pentru oameni, cât și pentru economie”.
ORGANIZAȚIA MONDIALĂ A SĂNĂTĂȚII (OMS): Răspunsul OMS la pandemia de COVID-19 a fost un eșec abject, deoarece a cedat presiunilor din partea Partidului Comunist Chinez și a plasat interesele politice ale Chinei înaintea sarcinilor sale internaționale. În plus, cel mai nou efort al OMS de a rezolva problemele exacerbate de pandemia COVID-19 – printr-un „Tratat de pandemie” – poate dăuna Statelor Unite.
DISTANȚAREA SOCIALĂ: Recomandarea de distanțare socială cu „6 picioare distanță” (2m) – care a închis școlile și întreprinderile mici din toată țara – a fost arbitrară și nu se bazează pe știință. În timpul mărturiei cu ușile închise, dr. Fauci a mărturisit că îndrumarea „abia a apărut”.
MANDATE DE MASCĂ: Nu a existat nici o dovadă concludentă că măștile i-au protejat efectiv pe americani de COVID-19. Oficialii din domeniul sănătății publice au criticat eficacitatea măștilor fără a furniza americanilor date științifice – provocând o creștere masivă a neîncrederii publicului.
BLOCARE: Blocările prelungite au cauzat un prejudiciu incomensurabil nu numai economiei americane, ci și sănătății mentale și fizice a americanilor, cu un efect deosebit de negativ asupra cetățenilor mai tineri. În loc să acorde prioritate protecției celor mai vulnerabile populații, politicile guvernamentale federale și de stat au forțat milioane de americani să renunțe la elemente cruciale ale unei vieți sănătoase și sănătoase din punct de vedere financiar.
Contrar a ceea ce s-a promis, vaccinul COVID-19 nu a oprit răspândirea sau transmiterea virusului.
APROBARE GRABITĂ A VACCINULUI COVID-19: FDA s-a grăbit să aprobe vaccinul COVID-19 pentru a respecta termenul arbitrar al mandatului administrației Biden. Doi oameni de știință de frunte ai FDA și-au avertizat colegii cu privire la pericolele grăbirii procesului de aprobare a vaccinurilor și probabilitatea unor evenimente adverse. Au fost ignorați, iar câteva zile mai târziu, Administrația Biden a mandatat vaccinul.
MANDATE DE VACCIN: Mandatele de vaccin nu au fost susținute de știință și au cauzat mai mult rău decât bine. Administrația Biden i-a constrâns pe americanii sănătoși să respecte mandatele privind vaccinurile COVID-19 care au călcat în picioare libertățile individuale, au afectat pregătirea militară și au nesocotit libertatea medicală de a forța un nou vaccin asupra milioanelor de americani fără dovezi suficiente pentru a susține deciziile lor politice.
IMUNITATE NATURALĂ: Oficialii din domeniul sănătății publice s-au angajat într-un efort coordonat de a ignora imunitatea naturală – care este dobândită prin infecția anterioară cu COVID-19 – atunci când elaborează îndrumări și mandate privind vaccinurile.
SISTEMUL DE RAPORTARE A VACCINURILOR: Sistemele de raportare a rănilor provocate de vaccin au creat confuzie, nu au informat în mod corespunzător publicul american despre rănile provocate de vaccin și au deteriorat încrederea publicului în siguranța vaccinurilor în timpul pandemiei de COVID-19.
COMPENSAREA PAGUBELOR DE VACCIN: Guvernul nu reușește să soluționeze în mod eficient, echitabil și transparent cererile pentru vaccinul împotriva COVID-19 răniți.
IMPACTUL AFACERII: Guvernele federale și de stat au impus blocaje obligatorii care au fost cauza principală a închiderilor temporare și permanente ale afacerilor. Peste 160.000 de afaceri s-au închis din cauza pandemiei – 60% dintre aceste închideri fiind clasificate ca permanente. Pentru întreprinderile care au rămas sau s-au redeschis, lipsa diversității lanțului de aprovizionare a exacerbat provocările din epoca pandemiei și a adâncit disparitățile existente.
IMPACT SĂNĂTATE: Sistemul de sănătate al Americii a fost grav afectat de pandemia COVID-19. Pacienții s-au confruntat cu o calitate scăzută a îngrijirii, timpi de așteptare mai lungi, întâlniri medicale mai scurte și diagnostice ratate.
IMPACTUL ASUPRA SOMAJULUI: Ratele șomajului au crescut la niveluri nemaivăzute de la Marea Depresiune. Măsurile de atenuare prea largi – inclusiv îndrumarea acum dezmințită de la „6 picioare distanță” – au afectat în mod disproporționat sectoarele cu salarii mici.
REZERVA FEDERALĂ: Răspunsul agresiv, timpuriu și fără precedent al Rezervei Federale la pandemia de COVID-19 a prevenit o recesiune economică severă. Această abordare continuă a contribuit, de asemenea, la o inflație vertiginoasă.
Impactul societal al deciziilor de închidere a școlilor, cum au fost luate deciziile și dacă există dovezi ale pierderii pe scară largă a învățării sau ale altor efecte negative ca urmare a acestor decizii
ÎNCHIDERILE ȘCOLILOR COVID-19: „Știința” nu a justificat niciodată închiderile prelungite ale școlilor. Este puțin probabil ca elevii să contribuie la răspândirea COVID-19 sau să sufere de boală gravă sau mortalitate. În schimb, ca urmare a închiderii școlilor, copiii au experimentat pierderi istorice ale învățării, rate mai mari de suferință psihologică și scăderea bunăstării fizice.
INFLUENȚA CENTRELOR PENTRU CONTROLUL ȘI PREVENIREA BOLILOR (CDC): CDC-ul administrației Biden a spart precedentul și a oferit unei organizații de profesori politici acces la îndrumările de redeschidere a școlii științifice. Fostul director al CDC, Rochelle Walensky, a cerut Federației Americane a Profesorilor (AFT) să ofere un limbaj specific pentru îndrumări și chiar a mers până acolo încât a acceptat numeroase modificări făcute de AFT.
INFLUENȚA AFT: Școlile au rămas închise mai mult decât era necesar din cauza interferenței politice a AFT în îndrumările CDC privind redeschiderea școlilor. AFT este o uniune politică, nu o organizație științifică, care pledează pentru eforturile de atenuare care prelungesc închiderea școlilor – inclusiv un „declanșator” de închidere automată.
Mărturia a arătat că președintele AFT Weingarten avea o linie telefonică directă pentru a contacta fostul director al CDC Walensky.
IMPACT PE TERMEN LUNG: Scorurile standardizate ale testelor arată că copiii au pierdut zeci de ani de progres academic ca urmare a închiderii școlilor cauzate de COVID-19. Preocupările de sănătate mintală și fizică au crescut vertiginos – încercările de sinucidere ale fetelor de 12-17 ani crescând cu 51%.”
OBSTRUCȚIONAREA HHS: HHS al administrației Biden s-a angajat într-o campanie multianuală de amânare, confuzie și lipsă de reacție în încercarea de a obstrucționa ancheta Subcomisiei Select și de a ascunde dovezi care ar putea incrimina sau stânjeni înalți funcționari din domeniul sănătății publice. Se pare că HHS chiar a subfinanțat în mod intenționat componenta sa care răspunde solicitărilor legislative de supraveghere.
OBSTRUCȚIONAREA ECOHEALTH: Președintele EcoHealth, Dr. Peter Daszak, a obstrucționat ancheta subcomisiei Select prin furnizarea de informații disponibile publicului, instruind personalul său să reducă amploarea și ritmul producțiilor și modificând documentele înainte de a le face publice. În plus, Dr. Daszak a furnizat declarații false Congresului.
DR. DAVID MORENS: Consilierul principal al Dr. Fauci, Dr. David Morens, a obstrucționat în mod deliberat ancheta Subcomisiei Select, a mințit probabil Congresul în mai multe rânduri, a șters în mod ilegal înregistrările federale COVID-19 și a împărtășit informații nepublice despre procesele de acordare a subvențiilor NIH cu președintele EcoHealth, Dr. Peter Daszak.
OBSTRUCȚIUNE ÎN NEW YORK: Camera executivă din New York – condusă în prezent de guvernatorul Kathy Hochul – a redactat documente, a prezentat numeroase cereri nelegitime de privilegii și a reținut mii de documente fără un temei juridic aparent pentru a obstrucționa ancheta Subcomisiei Select privind eșecurile fostului guvernator Cuomo în perioada pandemiei.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News