Skip to content
Politică

E.ON sărbătorește trei ani de parteneriat cu I.G.S.U. Care este bilanțul

E.ON România sărbătorește trei ani de parteneriat cu I.G.S.U. și prezintă bilanțul acestui parteneriat.

Astfel, potrivit unui comunicat de presă publicat pe site-ul campaniei, E.ON România anunță ca: „În cele circa 33.000 de acţiuni derulate la nivel național pe subiecte despre siguranţă au fost distribuite peste 2,1 milioane de materiale de informare și educare preventivă (afişe, flyere, stickere etc.), numărul adulților și copiilor care au răspuns activităților noastre ridicându-se la circa 2 milioane. Acestea sunt cifrele-cheie ale bilanţului primilor trei ani ai parteneriatului „Împreună pentru siguranţă”.

Încheiat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (I.G.S.U.) şi E.ON România în luna septembrie 2012, parteneriatul a prilejuit celor două părţi derularea, la nivel naţional, a campaniilor comune de informare şi conştientizare a cetăţenilor asupra pericolelor la care se expun în cazul utilizării necorespunzătoare a diferitelor surse de energie.

Parteneriatul, primul de acest fel încheiat între I.G.S.U. şi o companie din sectorul energetic din România, şi-a propus reducerea numărului incidentelor şi, implicit, al victimelor rezultate din incendii, intoxicaţii cu monoxid de carbon, ca urmare a exploziilor ori a utilizării necorespunzătoare, cu defecţiuni sau improvizații, a aparatelor şi instalaţiilor electrice, având în vedere faptul că, aşa cum arată statisticile I.G.S.U, în fiecare an sute de persoane îşi pierd viața în astfel de situații.

Obiectivele parteneriatului s-au concretizat prin derularea campaniei, deja cunoscută, “F.O.C – Flăcările Omoară Copii” (lansată în luna septembrie 2012), destinată conştientizării pericolelor la care sunt expuşi copiii lăsaţi singuri sau nesupravegheaţi în casă. Proiectele ulterioare – “R.I.S.C.- Renunţă! Improvizaţiile sunt Catastrofale!” (lansat în luna noiembrie 2012), respectiv „R.I.S.C. – Siguranţa NU e un joc de noroc!” (decembrie 2013) şi-au propus nu doar să informeze şi să sensibilizeze populaţia, ci şi să schimbe, în timp, comportamentul legat de utilizarea corectă a surselor de energie”.

Totodată, potrivit informațiilor furnizate, E.ON România s-a alăturat campaniei „Nu tremur la cutremur”, initiata de Ministerul Afacerilor Interne, care a reușit datorita exercițiilor de simulare derulate în școli si licee să contribuie la diminuarea numărului incendiilor la locuințe.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *