Aprovizionarea magazinelor din București, făcută doar noaptea

produse
Sursă foto: Pinterest

Primăria Bucureștiului a pus în dezbatere publică un proiect al viceprimarului Stelian Bujduveanu (PNL) care prevede că din primăvara anului viitor, aprovizionarea spațiilor comerciale din București se va realiza doar pe timpul nopții, în intervalul orar 22 – 6. Singurele excepții vor fi terasele din Centrul Istoric. Zeci de bucureșteni au transmis însă comentarii negative.

Măsura propusă de viceprimarul Bujduveanu vizează deblocarea traficului rutier la ore de vârf, scrie G4Media.ro.

„Pe modelul marilor orașe cu administrație liberală – Oradea, Cluj-Napoca sau Arad, care au reglementat acest domeniu de acum câțiva ani, și Bucureștiul va avea reguli clare în acest domeniu. Propunerea mea este ca, din primăvara anului viitor, aprovizionarea spațiilor comerciale din Capitală să se facă doar pe timpul nopții, în intervalul orar 22,00 – 06,00. Nu mai permitem blocarea primei benzi de circulație”, a explicat Bujduveanu.

Ce prevede mai exact proiectul:

”Agenții economici care își desfășoară activitatea pe raza Municipiului București sunt obligați să realizeze aprovizionarea în intervalul orar 22:00 – 06:00. Nerespectarea programului de aprovizionare constituie contravenție și se sancționează cu amendă cuprinsă între 3.000-5.000 de lei.

Se exceptează de la prevederile articolului agenții economici care își desfășoară activitatea de aprovizionare conform Regulamentului privind organizarea și funcționarea teraselor sezoniere în zoneIe protejate și în perimetrul Centrului lstoric București”.

De ce se opun bucureștenii din blocurile care au magazine la parter

Zeci de bucureșteni au transmis deja pe site-ul primăriei comentarii prin care resping proiectul. Ei spun că aprovizionarea pe timp de noapte a magazinelor și restaurantelor de la parterul blocurilor va produce zgomote puternice și va distruge astfel programul de somn.

Alți bucureșteni au criticat proiectul pe motiv că lucrul exclusiv pe timp de noapte va duce la creșterea costurilor, majorare care se va vedea apoi în prețul final al produselor.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: