Directivă UE- Retailerii online, obligați să asigure  oameni cu care clienții să vorbească direct, nu doar roboți

Clienții care cumpără online vor avea mai multă putere în ceea ce privește comunicarea cu retailerii. Aceștia nu vor mai fi limitați la interacțiunea cu chatbot-ul, ci vor putea contacta direct retailerii (gen Altex, eMAG și alții) și vor putea depune plângeri împotriva magazinelor care nu oferă date de contact clare atât pentru propria platformă, cât și pentru vânzătorii din marketplace-ul pe care îl administrează.

Acest lucru se va întâmpla odată ce va fi implementat regulamentul UE privind serviciile digitale (DSA).

Mai exact, cetățenii europeni ar trebui să fie mai bine protejați de mărfuri contrafăcute și de conținuturi ilegale.

DSA se aplică deja platformelor de socializare, precum Facebook, TikTok, X, Instagram, dar și site-urilor cum sunt Amazon, Booking, Aliexpress sau Zalando, folosite și de români. Și motoarele de căutare precum Google, magazine de aplicații, Google Play și App Store, dar și Google Maps, Wikipedia sunt pe lista celor care trebuie să respecte legea DSA.

Citește mai multe, pe economica.net.

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL