Facebook va lansa o nouă platformă de publicitate online săptămâna viitoare, menită să îi ajute pe oamenii din domeniul publicităţii să identifice mai uşor comportamentul consumatorilor la interacţiunea cu reclamele din mediul online.
Produsul, care va fi prezentat sub numele „Atlas”, este o versiune modificată a Atlas Advertiser Suite, pe care Facebook l-a cumpărat în 2013 de la Microsoft, potrivit unor surse citate de The Wall Street Journal, notează Mediafax.
Atlas a fost creat cu scopul de a-i ajuta pe jucătorii de pe piaţa publicităţii să identifice utilizatorii Facebook care au văzut reclamele apărute pe reţeaua de socializare sau pe alte site-uri partenere. De asemenea, produsul ar urma să îi ajute pe vânzătorii de publicitate să stabilească numărul de utilizatori care şi-au schimbat comportamentul de consum în urma interacţiunii cu reclamele.
Un manager de spital sare la gâtul lui Raed Arafat: Ne-a vândut castraveţi, uitând că şi noi cultivăm
Rareș Bogdan, despre incidentul „ochelarii” din Camera Deputaților: Gesturile mici trădează caracterele în momentele cheie
Epidemia de coronavirus din România începe să o ia pe o pantă îngrijorătoare. Mahler: Lucrurile s-au schimbat într-un mod negativ
Cîţu, cu ocazia Zilei Protecției Civile: Celebrăm activitatea celor implicaţi în prevenirea şi furnizarea răspunsului la dezastre
Cîmpeanu: 4.000 de teste antigen au fost folosite în şcoli dintr-un total de 1,1 milioane
De exemplu, un vânzător de publicitate care foloseşte Atlas va putea să vadă că un client a cumpărat un produs de pe un laptop, dar că a văzut pentru prima dată o reclamă a respectivului produs pe telefonul mobil.