Actualul primar general al Capitalei, PSD-ista Gabriela Firea, aduce o nouă dovadă că îi calcă pe urme predecesorului PNL-ist Răzvan Sava (chiar dacă acesta era doar edil interimar). Ne referim la Pasajul Sudului din Sectorul 4, unde lucrările au început nu mai târziu de luna mai 2014 și cu a cărui finalizare s-au lăudat în zadar atât administrația Sava, cât și administrația Firea.
Chiar dacă acum două luni Primăria Bucureștilor dădea asigurări ca pasajul de la Piata Sudului va fi gata in luna aprilie, pe santier nu mai sunt decat cativa muncitori si nimeni nu stie exact cand se vor incheia lucrarile, scrie luni Ziare.com.
„In urma ultimelor discutii avute cu constructorul, acesta ne-a garantat ca in doua luni de zile este gata pasajul de la Piata Sudului”, declara la jumatatea lunii februarie viceprimarul general Aurelian Bădulescu (PSD).
Cum a mințit Raed Arafat la conferința de presă de după tragedia de la Victor Babeș. DSU știa de problemele TIR-urilor ATI
De ce nu va ieși USRPLUS de la guvernare, chiar dacă Vlad Voiculescu va fi demis de la Ministerul Sănătății
Premierul îl poate demite pe Vlad Voiculescu fără acordul USRPLUS, se sugerează de la vârful PNL: ”Sunt convins că nu trebuie să întrebe pe nimeni”
Posibilele cauze ale tragediei de la ”Victor Babeș”, explicate de un medic ATI: Nu putem discuta de o defectare a aparatelor de ventilație mecanică
Silviu Mănăstire: Arafat, TIR-urile ATI pe care le-ai inventat, pe care le-ai băgat în sistemul DSU, omoară oameni!
De asemenea, pe 21 octombrie, cand a vizitat santierul, primarul Gabriela Firea declara ca lucrarile se vor incheia intr-un termen de „nu mai mult de 5-6 luni”, subliniind ca au existat intarzieri la acest obiectiv, dar promitand totodata ca acest lucru „nu se va mai repeta, cel putin in aceasta administratie”.
Constructia Pasajului Piata Sudului a inceput in primavara anului 2014 si trebuia incheiata la sfarsitul anului 2015. Ulterior, termenul de finalizare a fost mutat la 30 iunie 2016. Suntem la jumatatea lui martie 2017 si nici constructorii, nici reprezentantii Primariei Capitalei nu vor sa dea explicatii cu privire la prelungirea lucrarilor. In tot acest timp, mii de soferi pierd timpul in ambuteiajele din Piata Sudului, traficul fiind aproape blocat la orele de varf.
Pasajul ar reduce tranzitarea zonei la doar 3 minute, conform proiectului. Acum, insa, dureaza circa „o ora, o ora si jumatate, cel putin”, potrivit unui sofer.
Reprezentanții asocierii Astaldi – Romconstruct (cei care construiesc pasajul) și oficialii PMB au refuzat să ofere comentarii asupra situației.