Firma de marketing politic Kensington Communication respinge ipoteza că ar fi avut vreo legătură cu influencerii de pe platforma TikTok, care au contribuit la promovarea lui Călin Georgescu
Kensington Communication anunţă că va depune o plângere penală pentru ca organele abilitate să cerceteze deturnarea, atacarea cu boţi și/sau clonarea campaniei realizate de Kensington, la comanda PNL, realizată prin intermediul Platformei Fame Up, în favoarea unui candidat extremist.
“Kensington Communication constată cu surprindere interpretarea total eronată a informațiilor pe care le-a furnizat cu transparență și promptitudine în legătură cu campaniile de conștientizare derulate pentru PNL.
Kensington Communication face următoarele lămuriri:
Toate briefurile furnizate către FameUp au fost făcute pentru o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice.
Precizăm că Kensington Communication nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu.
Kensington Communication nu a ales și nici nu a avut vreo relație cu influencerii de pe platforma de promovare.
Hashtagul propus de Kensington Communication a fost #echilibrusiseriozitate.
Kensington Communication nu a folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate. Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun”, a precizat firma de marketing politic, într-un comunicat.
Reacţia a venit după ce snoop.ro a scris că PNL ar fi plătit campania #EchilibruşiVerticalitate, realizată cu influenceri pe TikTok, despre care un document desecretizat al CSAT ar susţine că ”este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Federaţia Rusă în Ucraina”, derulată de Rusia chiar înainte de invazie.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News