Facebook va permite companiilor să ţintească potenţiali clienţi pe baza locurilor recent vizitate de către utilizatorii reţelei de socializare, aceştia urmând să primească reclame din partea firmelor care îşi desfăşoară afacerea în aria respectivă.
Anunţul a fost făcut pe blogul companiei americane. Astfel, acest nou serviciu al Facebook permite unei firme să identifice persoanele care s-au aflat în apropierea sediului său, la o distanţă, de pildă, de 1 milă (1,6 km), pentru a le trimite anunţuri publicitare, notează Mediafax.
De asemenea, oamenii din publicitate pot alege ca Facebook să limiteze căutarea potenţialilor clienţi pe baza unor criterii ca vârsta sau sexul. În aceste condiţii, serviciul va permite companiilor să ştie exact câţi utilizatori vor primi o anumită reclamă.Inclusiv utilizatorii care nu îşi fac publice locurile vizitate vor fi luaţi în calcul de către acest serviciu, în cazul în care au menţionat pe pagina personală localitatea unde s-au născut sau unde locuiesc.
VIDEO Florin Cîțu: Tot ce înseamnă discuții politice vor avea loc în coaliție. Aștept desemnarea ministrului Sănătății
Fosta şefă de cabinet a lui Vlad Voiculescu, numită vicepreşedintă a ANM înainte de revocarea fostului ministru. Toate companiile farmaceutice multinaționale depind de agenție
„Sunt optimist că vom avea posibilitatea să ținem și marile evenimente în această vară”. Ce a declarat Ministrul Culturii despre reluarea concertelor
Ar putea scădea rata de infectare în București până de Paști pentru a se renunța la restrictiții? Prefectul Capitalei: Nu pot să anticipez
DIICOT a deschis dosar penal în cazul accesării datelor despre vaccinare de către consilierul lui Vlad Voiculescu
Facebook a ţinut, de asemenea, să precizeze că noua opţiune nu va afecta confidenţialitatea datelor utilizatorilor săi. „Cei care folosesc serviciul selectează locuri, nu persoane. Facebook nu spune oamenilor din publicitate care utilizatori se încadrează într-o anumită audienţă”, se arată în anunţul publicat de companie.
Serviciul „de reclame de conştientizare la nivel local” („local awareness ads”), aşa cum a fost denumită această nouă opţiune de către Facebook, reprezintă o soluţie ieftină pentru răspândirea unei reclame de către companii, prin comparaţie cu alte mijloace, precum ziarele. De asemenea, acest mod de publicitate oferă posibilitatea de a atinge o audienţă mai mare şi utilizatori mai apropiaţi de profilul consumatorului căutat de o anumită companie.