Skip to content
Economie Societate

Ford – marca de import vândută cel mai bine în România în 2019

Marca Ford îşi asigură, conform datelor date publicităţii de DRPCIV, poziţia de lider al pieţei de import în România, unde în 2019 au fost înmatriculate peste 16.000 unităţi.

Conform datelor emise în această lună de către Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (D.R.P.C.I.V), în anul 2019 Ford a înmatriculat 16.168 de unităţi. Astfel, marca Ford îşi asigură o cotă de piaţă de 8,58% şi implicit poziţia de lider al pieţei de import. Totodată, Ford îşi consolidează pentru al patrulea an consecutiv poziţia de lider al pieţei de vehicule comerciale, anunţă compania. Datele sunt în creştere şi în ceea ce priveşte autoturismele. Ford a înregistrat o cotă de piaţă de 7,39%, în uşoară creştere faţă de anul 2018.

Cele mai bine vândute modele au fost Focus, EcoSport şi Kuga. De asemenea, 46.7% dintre autoturismele înmatriculate de Ford în 2019 au fost SUV-uri, fapt ce arată tendinţa pieţei şi preferinţele clare ale clienţilor din România pentru acest segment de maşini, informează adevarul.ro.

Suntem mulţumiţi de rezultatele pe care le-am obţinut în 2019 şi vom depune toate eforturile ca şi în 2020 să menţinem un trend ascendent. Un model deosebit de important pentru piaţa din România în 2020 este Ford Puma, produs exclusiv la Craiova din toamna anului trecut, care a ajuns deja în showroom-urile distribuitorilor noştri autorizaţi. Suntem convinşi că noul SUV produs la Craiova se va bucura cel puţin de acelaşi succes ca EcoSport, fiind prima maşină fabricată în România ce integrează tehnologie hibrid”, a declarat Cristian Prichea, director general Ford România NSC:

În ceea ce priveşte vehiculele comerciale, Ford domină în continuare, fiind pentru al patrulea an la rând liderul acestui segment pe piaţa din România, cu o cotă de piaţă de 15,85%. În top 3 cele mai bine vândute vehicule comerciale, lider este modelul Transit, urmat de Transit Custom şi Ranger, toate aflate pe primul loc în segmentul lor.

Ford domină în continuare şi segmentul de vehicule comerciale, fiind al patrulea an consecutiv în care ocupă primul loc în topul vânzărilor. Pentru a ne consolida poziţia de lider, am dezvoltat, în a doua parte a anului 2019, propriul program Rabla pentru vehicule comerciale, singurul de acest fel din România. Nu în ultimul rând, premiile internaţionale obţinute în noiembrie 2019 cu Ford Ranger (Pick-up-ul Internaţional al Anului) şi cu Transit Custom în versiunile Plug-in Hybrid şi EcoBlue Hybrid (Autoutilitara Internaţională a Anului), ne indică faptul că suntem pe drumul cel bun şi în ceea ce priveşte electrificarea vehiculelor comerciale”, a mai spus Cristian Prichea, director general Ford România NSC.

Autovehiculele Ford se vând în România prin reţeaua naţională de distribuitori autorizaţi, în 37 de puncte de comercializare din toată ţara. Pentru lansarea în producţie a noului SUV Puma, Ford a angajat aproximativ 1700 de oameni, ajungând în prezent la peste 6.200 de angajaţi. În plus, volumele anticipate de producţie pentru modelele EcoSport şi Puma, fac ca Fabrica de Asamblare Vehicule să lucreze pentru prima dată în trei schimburi.

Fabrica de Motoare de la Craiova continuă să lucreze în trei şi patru schimburi, producând mult-premiatul motor Ford de 1.0 litri EcoBoost, în variantele 95 CP, 125 CP, 125 CP mHEV şi 155 C.P mHEV. Alături de Puma, Ford va mai lansa în acest an noul Ford Kuga, în variantele mild-hybrid, full-hybrid şi plug-in hybrid, dar şi noul Ford Explorer în varianta plug-in hybrid, au mai anunţat reprezentanţii companiei.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *