Lansarea lui Klaus Iohannis a marcat o nouă gafă pentru prezidențiabilul ACL.
Materialele acestuia de campanie folosesc un colaj cu imagini din România, iar în locul Arenei Naționale din București, a fost folosită o imagine cu Stadionul Național din Varșovia.
După ce a demonstrat, în mai multe rânduri, că nu stăpânește bine limba română și confundă sensurile cuvintelor, fiind celebru episodul în care s-a autodefinit ca „politruc”, Iohannis a arată acum superficialitate și ignoranță, nicidecum rigoare germană. Astfel, în materialele electorale ale acestuia, Bucureștiul a fost confundat cu Varșovia.
Citește și
Povestea useristă din spatele “dosarului Costel Alexe”
O nouă ședință la Palatul Cotroceni. Ce vor discuta Klaus Iohannis, premierul Cîțu și ministrul Finanțelor
Ce așteaptă PSD? Strategia cu bătaie lungă a lui Marcel Ciolacu și implicațiile ei asupra guvernării
RAPORT România pierde anual 862 de milioane de dolari din cauza companiilor care nu plătesc taxe
Politologul Andrei Țăranu descoase ițele revoltei grupului PNL de la Cluj: Nimeni nu îi poate lua locul lui Ludovic Orban acum
Ironia este cu atât mai mare cu cât sloganul sub care s-a lansat Iohannis este „România lucrului bine făcut”
Slogan pt. acl-pdl-pnl : „Iohannis- emblema unui grup de tradatori avizi de putere” !