Mai mulți contribuabili au semnalat ANAF că sunt sunați de pe numărul de Call Center al instituției de persoane care se recomandă a fi angajați ai Direcției Antifraudă.
„ANAF a primit sesizări din partea unor contribuabili prin care afirmă că sunt sunați de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF), iar apelanții se recomandă ca fiind de la Antifraudă și solicită contribuabililor date personale, detalii despre credite etc”, a informat ANAF.
Ca atare, reprezentanții Agenției vor să atragă atenția contribuabililor că „funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici/persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției”, lucrurile stând total pe dos, în sensul că, de obicei conntribuabilii apelează Call Center-ul ANAF.
„Contribuabilii apelează Call Center-ul ANAF, iar funcționarii de la asistență contribuabili oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT. Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întamplă PUNCTUAL, doar ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la cererea de asistență. Dar aceste situații sunt FOARTE RARE”, se arată în informarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News