Skip to content
Politică

Gigantul Coca-Cola a băgat milioane de euro într-o afacere scandaloasă

În anul 2002, Coca-Cola cumpăra marca și fabricile de apă „Dorna” de la afaceristul elvețian Jean Valvis, pentru suma oficial anunțată de 40 de milioane de euro. Șapte ani mai târziu, anunța că a finalizat investiții de 60 de milioane de euro în cele două fabrici, investițiile ulterioare fiind destinate concesionării altor izvoare și consolidării cotei de piață, Dorna fiind marca numărul doi de ape îmbuteliate în România, după Borsec, considerând vânzările. Coca-Cola pretinde că, grație investițiilor realizate, procesul de îmbuteliere al apei Dorna este perfect, apa fiind garantată 100% din punctul de vedere al calității. Realitatea este alta.

Coca-Cola: Procesul de îmbuteliere este perfect

Citeste mai multe aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *