Google, divizie a grupului Alphabet, nu va mai construi sau utiliza instrumente de urmărire a traficului pe internet, după eliminarea tehnologiei existente din browserul său Google Chrome, anul viitor, decizie care va reconfigura modul de funcţionare a publicităţii online, transmite Reuters.
La începutul anului trecut, Google a anunţat pentru prima oară că va elimina cookie-urile terţilor, care timp de decenii au facilitat reclamele online, pentru a respecta standardele tot mai ferme din Europa şi Statele Unite referitoare la confidenţialitatea datelor.
Activiştii confidenţialităţii datelor au criticat de-a lungul anilor companiile, între care Google, pentru utilizarea cookie-urilor pentru a strânge date referitoare la traficul pe internet pe site-uri care nu le aparţin, în scopul construirii de profile ale intereselor utilizatorilor necesare reclamelor personalizate.
Cum a mințit Raed Arafat la conferința de presă de după tragedia de la Victor Babeș. DSU știa de problemele TIR-urilor ATI
De ce nu va ieși USRPLUS de la guvernare, chiar dacă Vlad Voiculescu va fi demis de la Ministerul Sănătății
Rareș Bogdan reacționează după tragedia de la Institutul „Victor Babeş”: Dacă nu ar fi fost medicii, România era într-o situație înfiorătoare!
Posibilele cauze ale tragediei de la ”Victor Babeș”, explicate de un medic ATI: Nu putem discuta de o defectare a aparatelor de ventilație mecanică
Silviu Mănăstire: Arafat, TIR-urile ATI pe care le-ai inventat, pe care le-ai băgat în sistemul DSU, omoară oameni!
Acum, Google se angajează să nu mai folosească altă tehnologie pentru a înlocui cookie-urile şi să nu construiască funcţii în cadrul Chrome pentru a avea acces la datele respective, informează news.ro.
Compania continuă însă să testeze modalităţi prin care companiile să poată oferi reclame ţintite unor grupuri mari de utilizatori anonimi, cu interese comune.