Grecia, ca destinaţie turistică, fie că e vorba despre insule sau staţiunile de pe continent, s-a aflat în sezonul estival al acestui an în topul preferinţelor turiştilor români, agenţii având în multe cazuri toate locurile vândute înainte de începutul verii.
Vânzările pachetelor de vacanţă pentru Grecia au debutat încă de la începutul anului, ajungându-se ca în luna mai să nu mai existe oferte, a declarat Mădălina Balaiban, proprietarul Hello Holidays.
„Dacă este să vorbim despre destinaţia anului 2023, atunci putem spune că aceasta a fost Grecia. Aici discutăm nu doar despre Grecia insulară, ci şi despre cea continentală. De menţionat ar fi că vânzările pentru Grecia au debutat într-un volum extrem de mare, iar la început de lună mai deja aveam stop sales pe foarte multe dintre unităţile de cazare. Vânzări în volum mare s-au realizat cu foarte multe luni înainte de începerea efectivă a sezonului, lucru care ne-a demonstrat reîntoarcerea early booking-ului”, a afirmat Mădălina Balaiban, într-un info-trip organizat în Valencia (Spania).
La începutul verii, au fost cazuri în care agenţii de turism au început să caute pachetele de vacanţă pentru Grecia, având toate perioadele vândute până în septembrie.
„Grecia a mers foarte bine, dar Grecia e iubită de români. Şi au mers foarte bine toate destinaţiile pe Grecia, nu pot spune că a fost una care nu a mers. A fost un challenge vara aceasta să mai găseşti un loc undeva pe Grecia, oriunde, că a fost vorba de continent cu vacanţă mai ieftine, sau pe insule, unde sunt preţuri mai mari. Toată Grecia s-a vândut foarte bine. Eu în luna mai nu mai aveam niciun loc pentru luna septembrie, am vândut tot. Abia începuse sezonul şi aveam vândut 100%. Am suplimentat”, a declarat Claudia Simion director vânzări al agenţiei Mix Tour.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News