Mai mulți clienți, mai multe amenzi. Pare amuzant, dar chiar asta se întâmplă la Hidroelectrica, lider pe piața furnizării de electricitate către populație, care nu reușește de ani de zile să-și rezolve problemele cu emiterea facturilor. Compania estimează că va plăti în acest an amenzi de peste 10 milioane de lei, față de 3,9 milioane de lei anul trecut. Reprezentanții furnizorului argumentează prin faptul că se așteaptă ca numărul clienților să crească.
Compania a prevăzut, în bugetul de venituri și cheltuieli pentru acest an, suma de 10,045 milioane de lei drept cheltuieli cu majorări și penalități, „cuprinzând în principal cheltuieli cu amenzi si penalități prevazute pentru segmentul de furnizare rezultate în principal din întârzierea la facturare a clienților”.
Suma este de 2,5 ori mai mare decât amenzile plătite anul trecut (3,9 milioane de lei). Este vorba de amenzi date de ANRE și ANPC, scrie Hotnews.ro. Compania spune că este o bugetare prudențială Reprezentanții companiei au precizat că această estimare se bazează pe creșterea numărului de clienți în perioada următoare:
„Este o bugetare prudențială, nu are în vedere un eveniment specific ci doar numărul de clienți de portofoliu. Anul trecut am plătit 3,9 milioane de lei. Nu ne așteptam să plătim mai mult, dar am bugetat eventuale evenimente neprevăzute. Suntem siguri ca vor fi evoluții semnificative pe partea de digitalizare care să reducă sau să elimine sincopele în facturare”, spun cei de la Hidroelectrica.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News