Skip to content
Economic Politică

Hornbach intră și pe piața vânzărilor exclusiv on-line

economica.net

Ca răspuns la creșterea constantă a segmentului, în maximum doi ani, în completarea ofertei existente, peste 30.000 dintre produsele aflate în portofoliul companiei se vor putea cumpăra exclusiv online, anunță Hornbach.

În prezent, în magazinul online sunt listate peste 40.000 de articole, potrivit companiei, citată de News.ro.

Una dintre schimbările majore din ultima perioadă în ceea ce priveşte comportamentul de achiziţie al clienţilor o reprezintă orientarea şi către cumpărăturile online. Pentru a veni în întâmpinarea preferinţelor clienţilor noştri, Hornbach se adaptează anticipat acestor tendinţe prin strategia asumată de creştere accelerată a platformei online. Totodată, creşterea puternică a sortimentului de produse disponibile exclusiv online se datorează şi posibilităţii livrării produselor direct de la partenerii locali şi internaţionali ai reţelei Hornbach“, a declarat directorul general al Hornbach România, Mugurel-Horia Rusu.

În prezent, magazinul online are listate peste 65% dintre produsele disponibile în magazinul fizic, iar peste 2.000 de produse se regăsesc exclusiv pe platforma online. Conform reprezentanţilor retailerului, în decursul anului 2019 magazinul online va depăşi ca număr articolele existente în magazinele fizice, datorită majorării sortimentelor listate exclusiv online.

În oferta magazinului online Hornbach, sunt adăugate zilnic articole noi, reunite în 12 categorii diferite, volumul acestora ajungând la mii de introduceri pe lună. În prezent, sunt disponibile online peste 40.000 de produse, de la 27.000 câte existau la data de 23 ianuarie 2018, când a fost lansat magazinul. Cele mai multe dintre acestea sunt disponibile în stoc, iar livrarea lor se efectuează în termen de 2-5 zile de la comandă, atât B2C, cât şi B2B, oriunde în ţară”, mai precizează retailerul.

O funcţionalitate pentru clienţii care doresc să cumpere online este planificatorul de spaţiu interior de pe platforma online, actualizat de câteva săptămâni cu o extensie a spaţiului exterior. În cazul celui pentru interior, clienţii au posibilitatea de a-şi alege virtual pardoseala (laminată, parchet, vinil), vopseaua lavabilă sau tapetul, iar la planificatorul exterior se pot alege uşile de exterior, tencuielile de soclu sau de faţadă etc., potrivit companiei. După selecţie, clienţii pot comanda produsele online sau pot merge cu lista de produse în magazine pentru a le vizualiza şi cumpăra.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *