Prezidențiabilul independent Nicușor Dan a furat startul nu doar ca timp față de ceilalți candidați, dar și ca buget. Zeci de angajați ai Primăriei Capitalei se ocupă de PR-ul său la prezidențiale. De asemenea, nu mai puțin de 68 de reclame active rulează pe spațiul online deținut de PMB. Pentru că poate.
Informațiile despre dezmățul electoral pe resursele de la actualul loc de muncă al lui Nicușor Dan au fost semnalate de jurnalista Sorina Matei.
„Poate nu realizați, însă imaginea lui Nicușor Dan se construiește, mai întâi, cu bani publici: 65 de oameni de ocupă numai de presă și PR în Primăria Capitalei, inclusiv analiză social media ( rețele de socializare) – potrivit organigramei publice.
• 25 de oameni sunt la Direcția Presă/ Primăria Capitalei• 17 de oameni sunt la Direcția Relația cu ONG/ Primăria Capitalei• 23 de oameni sunt la Direcția Relații externe și Protocol/ Primăria Capitalei
Aceste Direcții și Servicii au și 7 șefi. Peste mai nimic.Trebuie spus că această adevărată „Armată de PR” – pe bani publici – pe care o are Nicușor Dan – nu prea o au nici cele mai mari redacții din România” – semnalează Sorina Matei pe contul său de Facebook.
Jurnalista mai amintește că în urmă cu doi ani, poate anticipându-și propriile nevoi electorale, Nicușor Dan a vrut să mărească numărul oamenilor care îi fac PR pe bani publici la 74 de persoane, numai că planul nu i-a fost aprobat.
„Tot ce vedeți este ban public și este total separat de stafful de campanie la Președinție, consilieri și firmele de PR pe care le plătește – inclusiv cea ptr TikTok în care bagă, potrivit declarațiilor, cu 15.000 de euro pe lună, ca să influențeze voturile oamenilor”, mai punctează jurnalista.
Sorina Matei mai precizează că în acest timp, în ciuda armatei pentru comunicare, „toți primarii de sectoare – indiferent de culoarea politică – se plâng că nu se poate comunica cu Nicușor Dan”. Acesta este și moticul pentru care până și USR l-a poreclit “Mesia din Debara”.
„Nimeni nu îl găsește, indiferent de situație.Armata de PR pe bani publici nu se ocupă de comunicare – se ocupă de PR-ul Primarului General, chiar și în prezent dispărut de la Primărie, cu Bucureștiul vraiște și în frig, pentru că el este plecat în campanie la Președinție”, mai punctează Sorina Matei.
Tot Sorina Matei prezintă un bilanț al reclamelor care rulează online în acest moment pentru candidații la prezidențiale, Nicușor Dan fiind cu mult peste ceilalți și fără să îl coste nimic:
„În prezent Nicușor Dan are 68 de reclame active doar pe pagina de Primar General al Capitalei. Își face imagine pentru Președinția României, cu Bucureștiul vraiște.
George Simion – în prezent – doar 1 reclamă activă/ cont oficial FacebookCrin Antonescu – în prezent – doar 10 reclame active/ cont oficial FacebookElena Lasconi – în prezent – 12 reclame active/ cont oficial FacebookVictor Ponta – în prezent – 15 reclame active/ cont oficial Facebook”.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News