În ce stadiu sunt lucrările la Autostrada Moldovei

Sursa foto: Youtube/ captura video

Lucrările la Autostrada Moldovei (A7) avansează într-un ritm susținut, iar mai multe tronsoane sunt deja aproape de finalizare. Potrivit celor mai recente informații, constructorii sunt bine mobilizați, iar pe unele segmente stadiul fizic al lucrărilor este foarte avansat.

Progresul pe principalele loturi ale autostrăzii

Lotul Mizil – Pietroasele (28,35 km)

Pe acest tronson, lucrările sunt realizate în proporție de 98,6%. Singura problemă rămasă de remediat este pasajul de la kilometrul 20, care trebuie finalizat rapid pentru a permite deschiderea circulației în luna aprilie.

Lotul Pietroasele – Municipiul Buzău (13,9 km)

Constructorii turci care lucrează pe acest segment au atins un progres de 40%. Se estimează că lucrările vor fi finalizate până la sfârȟitul anului 2025. Până atunci, aceștia vor asigura descărcarea traficului de pe Lotul Buzău – Vadu Pașii, unde se lucrează la podul peste râul Buzău.

Secțiunea Focșani – Bacău (95,9 km)

Pe această porțiune, lucrările au ajuns la un stadiu de execuție cuprins între 25% și 45%. Se estimează că anul acesta se va putea circula cel puțin pe segmentul Focșani – Adjud (49 km), întrucât lucrările avansează conform planificării.

Când se va putea circula integral pe A7

Autoritățile au anunțat că în anul 2025 se va putea circula de la Focșani la Adjud, iar în 2026 va fi deschisă întreaga autostradă, de la Ploiești la Pașcani, pe o lungime de 319 km. Această autostradă este finanțată prin PNRR, ceea ce asigură un ritm accelerat al execuției.

Autostrada Moldovei A7, un proiect de infrastructură major

Autostrada Moldovei A7 este prima autostradă din România care se află integral în execuție, pe toate cele 13 loturi, totalizând 320 km. La finalizare, aceasta va lega Moldova de Muntenia printr-o infrastructură rutieră modernă. Traseul complet al A7 se întinde pe aproape 440 km, de la Ploiești la Siret, la granița cu Ucraina.

Segmentul dintre Ploiești și Pașcani beneficiază de finanțare prin PNRR, iar de la Buzău până la Pașcani toate tronsoanele sunt construite de compania românească UMB. Acest proiect va reprezenta o dezvoltare semnificativă pentru regiunea Moldovei, oferind o conexiune rapidă și sigură cu Muntenia și rețeaua națională de autostrăzi.

Citeste mai mult AICI

 

 

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: