Încă n-a ajuns președinte, dar propune un nou brand de țară. Ce spune Nicușor Dan despre bucătăria românească

Sursa foto: Nicușor Dan

Nicuşor Dan, primarul general al Bucureștiului și candidat independent la alegerile prezidenţiale, consideră că potenţialul gastronomic al ţării noastre poate să fie folosit ca brand al României, prin includerea componentei gastronomice în activităţile turistice.

„Am avut o întâlnire cu reprezentanţa ai micilor producători locali, agricoli, din toată România (…). România are un potenţial gastronomic care poate să fie folosit ca brand al României. Avem în România o mâncare care este foarte diversificată de la regiune la regiune şi pe care toţi turiştii străini şi români o apreciază şi România trebuie să dezvolte ca brand această direcţie.

E nevoie ca statul român să sprijine promovarea produselor tradiţionale, atât în România cât şi în diaspora. E nevoie ca în activităţile de turism, pe care statul român să le sprijine, componenta gastronomică să fie sprijinită. E nevoie ca ataşaţii comerciali ai României să aibă asta ca preocupare şi e nevoie ca statul să sprijine o educaţie alimentară, începând de la vârste mici, pentru că înseamnă sănătate şi o păstrare a unei identităţii locale şi naţionale”, a spus Nicuşor Dan, duminică, la sediul său de campanie, după întâlnirea cu reprezentanţi iniţiativei „România cu Bun Gust”.

Potrivit lui Nicuşor Dan, o modalitate prin care statul poate sprijini o educaţie alimentară este ca „atunci când oferă hrană în şcoli, în spitale, să apeleze la producătorii locali din vecinătate”.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: