Skip to content
Politică

Ioan Rus, ultimatum către un important director de companie

Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, i-a oferit un ultimatum şefului CNADNR care a afirmat că îi este rușine că este la conducerea acestei instituții, dat fiind modul în care arată un drum recent modernizat. Astfel, Rus i-a oferit două opțiuni: fie iese din situaţia ruşinoasă, fie îşi găseşte alt loc de muncă: ”Da, deci l-a cuprins ruşinea faţă de cum arată un drum judeţean are două variante: fie în situaţia asta ruşinoasă să se apuce să modernizeze şi să fie mult mai harnic, fie să îşi găsească un alt loc de muncă.

De asemenea, Rus a reconfirmat că toţi banii din supraacciza de şapte eurocenţi se vor duce pentru construcţia de autostrăzi, deoarece banii au ajuns la CNADNR, chiar dacă premierul nu l-a considerat un proiet bun: ”Acciza la carburant nu este niciun fel de păcăleală, banii se află în bugetul CNADNR. Din nefericire, nu sunt atât de mulţi pe cât am sperat. În bugetul CNADNR sunt bani de la bugetul statului”, a spus ministrul Transporturilor, potrivit gandul.info

Rus a continuat. ”S-au dus toţi banii din supraacciză”.

Da, s-au dus, toţi. Putem considera că s-au dus, bugetul CNADNR este mult mai mare decât cel din acciză”, a subliniat ministrul Transporturilor.

În faţa Comisiei de Transport din Camera Deputaţilor, Ioan Rus a încercat să explice necesitatea Masterplanului pe transport: ”avem o gaură mare în infrastructură”.

Potrivit acestuia, a existat o întârziere de două luni în discuţiile cu Comisia Europeană din cauza scandalului de corupţie în care a fost implicat fostul ministru al Finanţelor, Darius Vâlcov.

El a precizat că s-a suplimentat suma pusă la bătaie de partea română până la şapte miliarde de euro pentru acest masterplan.
Ioan Rus a declarat că se va construe şi linia de metrou Gara de Nord – Otopeni.

În privinţa autostrăzii Sibiu – Piteşti, ministrul a vorbit de contestarea permanentă a studiului de fezabilitate ceea ce blochează lucrările.
Ministrul Transporturilor a ţinut să sublinieze că Master Planul a fost făcut pe baze ştiinţifice, deşi până acum s-au negociat tronsoanele pe principiul ”care e mai tare în parcare”.

Ioan Rus a concluzionat, subliniind întârzierea enormă în ceea ce privește infrastructura în România.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *