Skip to content
Media

Izolarea crește audiența: Aproape 400.000 de români în plus la TV, după câțiva ani de scădere continuă

Medical News Today

Izolarea cauzată de pandemia de coronavirus are efecte benefice pentru televiziuni, ale căror audienţe cresc considerabil, după câţiva ani de scădere continuă.

Izolarea îi face pe oameni să vizioneze din ce în ce mai mult programe TV. Concret, carantina are ca efect creşterea numărului de telespectatori, aproape 400.000 de români fiind în plus în faţa televizoarelor, spre deosebire de luna martie a anului trecut, potrivit Paginademedia.ro.

Cifrele acestea vin după câţiva ani de scădere continuă a numărului de oameni din faţa micilor ecrane. Creşterea consumului TV a apărut după ce în ianuarie, de exemplu, programele din Prime-Time aveau cu 500.000 de telespectatori mai puţin ca în 2019 şi cu un milion mai puţini decât în urmă cu cinci ani, potrivit sursei citate.

La nivelul întregii ţări, peste 8,6 milioane de români s-au uitat în serile de martie la televizor, însemnând un plus de 360.000 de telespectatori, faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

La nivel urban, posturile TV au câştigat, în prime-time, aproape 250.000 de telespectatori (aproape 2,3 milioane de români s-au uitat la televizor după media în Prime-Time).

La nivel comercial, creşterea consumului TV este mai puţin vizibilă. Seara, au fost în faţa televizoarelor aproape 1,6 milioane de tineri, cu doar 90.000 peste luna martie 2019. Creşterea e notabilă în condiţiile în care, până în martie, cifrele pe publicul tânăr indicau peste 400.000 de persoane în minus faţă de ultimii ani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *