Cam asta ar fi concluzia după primele apariții ale Elenei Lasconi în spațiul public în calitate de candidat prezidențial. În afară de faptul că are un dezavantaj politic care nu poate fi compensat – anume e susținută de un partid mic, care tocmai a eșuat la scrutinul din iunie și care nu poate aspira la câștigarea alegerilor – Lasconi mai are o problemă de fond, și ea insurmontabilă în scurtul timp rămas până la alegeri: nu are niciun fel de idee.
Aceasta este concluzia la care a ajuns chiar o susținătoare a USR, avocata Postelnicescu: ”Atât de multe teme posibile, care să te lanseze ca lider de opinie potențial și nimic, Lasconi nu poate fi asociată cu nici măcar o singură temă, până la ora asta.”
Care este tema cu care se asociază Elena Lasconi? Nu ne referim la vorbele goale despre dreapta (deși USR nu e un partid de dreapta dacă stăm să ne gândim bine), nu simbolurile creștine pe care le afișează ostentativ, ci la temele campaniei, la prioritățile pentru România. De exemplu, pe Nicolae Ciucă îl poți asocia cu tematica legată de securitate și apărare, ca fost militar care cunoaște domeniul. Chiar și pe Marcel Ciolacu îl poți asocia cu teme sociale pentru că provine de la PSD. În schimb, pe Elena Lasconi nu o poți asocia cu nimic.
Explicația este una simplă. Pentru că, de fapt, ea nu se pricepe la nimic. Multă lume spune că nu poți arde etape să treci de la primar de Câmpulung la președinte, iar acest lucru o cam deranjează. Dar această afirmație nu are de-a face cu orașul în care este primar și locuitorii lui, ci cu nepregătirea Elenei Lasconi. Candidata USR nu se pricepe la nicio temă de interes public și cu atât mai puțin la cele care intră în sfera atribuțiilor prezidențiale.
Pe măsură ce ne apropiem de alegeri și o vom vedea mai des în public, toată lumea își va da seama că a fost vorba de o “gogoașă umflată” și că Lasconi nu are nimic de oferit.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News