Retailerul polonez de proximitate Zabka, cel mai important de pe această piață, care tocmai a intrat în România printr-o tranzacție, și-a fixat deja prețurile pentru piața locală. Astfel, un ou Kinder ar costa 8 lei, o ciocolată Milka Oreo ar costa 6,8 lei, o Coca Cola la 2 litri – 11 lei, un kilogram de portocale – 9 lei, la fel unul de lămâi, iar cea mai ieftină bere la 500 ml este 3 lei, conform Newsweek.
Retailerul polonez de proximitate Zabka, cel mai important de pe această piață, a preluat pachetul majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție FMCG, jucător în domeniul vânzării de bunuri de larg consum (FMCG) din România. Aceasta este prima investiție majoră a lanțului în afara Poloniei. Recent, compania poloneză, parte a CVC Capital Partners, și-a propus să devină cel mai mare operator din lume, devansând Amazon.
Cu peste 10.000 de magazine, livrări la domiciliu, soluții digitale și peste 3 milioane de clienți serviți zilnic, Grupul Żabka, având mai mult de 10.000 de angajați, este unul dintre liderii retailului de proximitate modern din Europa.
CVC Capital Partners este una dintre cele mai importante firme de private equity. CVC, înființată în anii 1980 de un grup de capitaliști de risc, printre care Steven Koltes, Donald Mackenzie și Rolly van Rappard, este deținută majoritar de angajații săi. In portofoliul companiei se regăsesc branduri ca Panzani, Douglas, Alvogen, Lipton, multe prezente și în România.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News