Loteria Română: Realizarea siglei de către prestator a reprezentat doar o mică fracţie din obiectul contractului

Sursă foto: Loteria română
Sursă foto: Loteria română

Reprezentanţii Loteriei Române afirmă că realizarea siglei de către firma desemnată să facă actualizarea manualului de brand ”a reprezentat doar o mică fracţie din obiectul contractului”, în valoare de 250.000 de lei plus TVA. ”Prestatorul are responsabilitatea originalităţii şi caracterului distinctiv al propunerilor grafice şi textuale înaintate”, precizează Loteria Română.

Loteria Română a precizat, joi, referitor la noua identitate vizuală a companiei, că, având în vedere faptul că vechiul manual de identitate al companiei a fost elaborat în anul 2005, actualizarea acestuia a fost inclusă ca obiectiv strategic în programul de activitate al C.N. Loteria Română S.A. pentru anul 2023, în concordanţă cu noile tendinţe din piaţa jocurilor de noroc, inclusiv repoziţionarea Loteriei Române în raport cu concurenţa şi nevoile clienţilor.

Potrivit sursei citate, pentru realizarea noului manual de indentitate, Compania Naţională Loteria Română S.A., în conformitate cu prevederile legale în domeniul achiziţiilor publice, a încheiat un contract de prestări servicii cu S.C. Rusu & Borţun Consultanţă S.R.L.

”Criteriul de selecţie al prestatorului l-a constituit preţul cel mai mic ofertat cu obligaţia îndeplinirii condiţiilor privind experienţa similară, numărul minim de experţi, studiile şi calificările. Achiziţia s-a realizat prin intermediul SICAP, fiind una publică şi transparentă”, au arătat reprezentanţii Loteriei.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: