Magazinele online înregistrează creșteri ale vînzărilor cu peste 45% în luna ” Black Friday”

Sursa foto: unsplash
Sursa foto: unsplash

Luna „Black Friday” creşte cu peste 45% vânzările magazinelor online, în comparaţie cu media lunară anuală, relevă un studiu de specialitate, dat publicităţii joi.

Potrivit cercetării realizată de platforma Aqurate, în această marjă, cele mai mari creşteri apar în categoriile produselor pentru Copii şi bebeluşi (+75,8%), Sănătate şi înfrumuseţare (+55,5%) şi Casă şi grădină (+55,1%).

„An de an, impactul Black Friday la nivelul întregii luni noiembrie aduce un vârf al vânzărilor, deseori neegalat, în rândul multor magazine online, nici de Crăciun, Paşte sau alte momente de vârf în calendarul cumpărăturilor online. Am analizat un eşantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată un plus general de 45,7%”, declară Vlad Marincaş, CEO şi cofondator Aqurate.

În topul creşterilor se mai regăsesc produsele din categoriile: Electronice (+50,3%), Cărţi şi multimedia (+48,3%), Haine şi accesorii (+40,9%), Pet shop (+40,7%), Artă şi divertisment (+38,9%), Bricolaj şi DYI (+34,7%) şi Alimente, băuturi şi tutun (+10,7%).

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: