„Pentru punerea în funcțiune a utilajelor TBM sunt necesare lucrări pregătitoare în vederea alimentării cu energie electrică din două surse independente de ENEL (PPC – n.r.), pentru a putea asigura puterea necesară funcționări celor două TBM-uri”, a explicat șeful Transporturilor în răspunsul oferit deputatului USR de Vâlcea Ion Marian Lazăr.
De asemenea, în răspunsul cabinetului ministrului se mai menționează că nu au fost finalizate toate relocările de utilități, fiind descoperite și utilități neprevăzute. În prezent, constructorul desemnat efectuează proiecte de relocare, a mai explicat Grindeanu.
Lucrările la secțiunea sudică a M6 ar fi trebuit să înceapă din vara anului trecut, însă acestea au fost întârziate și din cauze financiare. Șeful Transporturilor explica anul trecut că trebuia achitat avansul constructorului, însă acesta nu fusese prevăzut în buget.
Luna trecută, Metrorex a prezentat imagini cu execuția primelor segmente de pereți mulați la Magistrala 6, realizate la viitoarele stații Expoziției și Aeroport Băneasa de către asocierea Alsim Alarko – Makyol, constructorul desemnat pentru aceste lucrări.
Execuția pereților mulați reprezintă o etapă-cheie în cadrul proiectării și execuției lucrărilor de structură de rezistență pentru Secțiunea de Sud, Lotul 1.1., 1 Mai – Tokyo, pentru noua Magistrală 6 de metrou, au explicat reprezentanții Metrorex, pe pagina de Facebook a companiei.
Utilajele TBM pentru prima secțiune a Magistralei 6 de metrou au sosit în România încă din toamna anului trecut. ECONOMICA.NET a prezentat primele imagini în septembrie 2023.
Secțiunea Sud (Lotul 1.1) reprezintă segmentul cuprins între stațiile 1 Mai (existentă) – Tokyo și are un traseu de 6,6 km.
„Suntem pregătiţi să demarăm lucrările la noua Magistrală 6, pentru execuţia lucrărilor de structură de rezistenţă pentru Lotul 1.1: 1 Mai – Tokyo.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News