Skip to content
Puterea Știrilor Video

”Mamutul” cu 25.000 de angajați revine la viață. Horia Grigorescu: Poșta Română a reușit să obțină profit după mai mulți ani de pierderi

psnews.ro

Instalat de o lună și jumătate la conducerea Poștei Române, directorul general Horia Grigorescu a povestit la ”Puterea Știrilor” ce a găsit în companie, după o perioadă de mai mulți ani în care instituția a mers pe pierdere.

”În această scurtă perioadă de când am preluat această poziție, am încercat să facem o analiză cât mai complexă cu privire la tot ce s-a întâmplat în Poșta Română în ultimii ani, în special ultimii 4, tocmai pentru a putea vedea care este situația reală a companiei, atât din punct de vedere financiar, cât și din punctul de vedere al serviciilor pe care Poșta Română le oferă pe piață clienților. 

Totodată, am făcut și o analiză aprofundată a ceea ce înseamnă concurența noastră, pentru că da, trebuie să privim realitatea în ochi și să recunoaștem că, în momentul de față, activăm într-un domeniu mult mai competitiv ca în urmă cu 5, 10 sau 15 ani. 

Apoi, una dintre prioritățile noastre a fost să vedem care sunt proiectele în derulare, care sunt proiectele valoroase pe care le putem exploata în continuare și care pot fi de natură a aduce plusvaloare în ceea ce privește imaginea Poștei Române, interacțiunea cu clienții săi, precum și plusvaloare din punct de vedere financiar, pentru că scopul oricărui manager este acela de a reuși să maximizeze profiturile companiei”, a declarat Horia Grigorescu la ”Puterea Știrilor”.

O companie cu 25.000 de angajați

Horia Grigorescu a adăugat că una dintre prioritățile mandatului său sunt cei 25.000 de angajați ai companiei, Poșta Română fiind, de altfel, cel mai mare angajator din România.

”De multe ori când vine vorba de Poșta Română, lumea pune o etichetă negativă, că e o instituție învechită, o instituție unde lucrurile nu au mai avansat, o companie care nu a reușit să răspundă cerințelor clienților săi. 

Dar eu sunt un om pozitiv și o să vă spun că am găsit la Poșta Română o companie care a reușit să se reașeze pe picioare și să obțină un profit operațional, după o perioadă foarte delicată în care a fost pe pierdere. 

Pe de altă parte, am găsit o echipă de 25.000 de oameni, iar poștașii de rând sunt sufletul acestei companii și au rămas alături de ea, indiferent de problemele cu care aceasta s-a confruntat. Iar una dintre prioritățile mele este resursa umană a Poștei Române”, a mai spus Horia Grigorescu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *