Skip to content
Politică

Marian Oprișan răspunde acuzațiilor din presă: Înființarea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri se impunea

Inquam Photos / Octav Ganea

”În ultimele zile o anumită parte din mass-media a tratat cu subiectivism și lipsă de profesionalism decizia Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră (CNAIR) de a înființa, la Focșani, o Direcției Regională de Drumuri și Poduri”, susține Marian Oprișan, președintele Consiliului Județean Vrancea, într-un comunicat de presă.

”Dincolo de faptul că acuze de genul ”Primul-ministru i-a făcut lui Oprișan Direcție Regională de Drumuri și Poduri” sunt absolut stupide și lipsite de temei real, ele arată o lipsă totală de viziune în ceea ce privește dezvoltarea durabilă.
Fără doar și poate, Vrancea este poate cel mai important nod rutier și feroviar din Moldova căci Vrancea unește nu doar Moldova de București ci și Moldova de Ardeal și Dobrogea. Aici există cele mai vechi noduri feroviare din România și, după finalizarea DN 2 D Focșani – Ojdula – Târgu Secuiesc, putem afirma cu tărie că tot aici avem cel mai important nod rutier din Moldova”, a mai spus Oprișan.

Președintele Consiliului Județean Vrancea precizează că, din această perspectivă, se impunea înființarea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri care să poată gestiona și administra mai eficient drumurile naționale care străbat regiunea de la Nord la Sud dar și de la Vest la Est.

”Faptul că o astfel de structură nu a existat până acum în regiune nu face cinste nimănui, iar decizia Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră de a se reforma și de a crea structuri mai eficiente nu poate fi decât una salutară.

În calitate de Președinte al Consiliului Județean Vrancea sunt încrezător că drumurile naționale din județele Vrancea, Buzău, Brăila, Galați și Vaslui vor fi, pe viitor mult mai bine gestionate, cu un trafic normal și cu incidente cât mai puține”, a încheiat Marian Oprișan.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *