Lucrările pentru noua Magistrală 6 de metrou au ajuns într-un nou stadiu, anunță Metrorex.
Pentru viitoarea stație de metrou Tokyo, s-au executat 419m de grindă de ghidaj dintr-un total de 65 0m, 59 panouri de pereți mulați din 114 și 496 de piloți plastici;
Au continuat lucrările pentru piloții forați la viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo; dintr-un total de 180, au fost executați 104;
La viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au executat 44 de pereți mulați din 72 și 674 de piloți plastici din 905;
39 de panouri de pereți mulați din 54, 14 barete din 18 s-au executat pentru viitoarea stație Gara Băneasa;
29 3m grindă de ghidaj din 370m s-au executat la viitoarea stație Piața Montreal. Pentru Accesul C sunt executați 22 de piloți;
La viitoare stație Expoziției s-au executat 56 de panouri de pereți mulați din 102, 6 barete și 6 pereți plastici;
23 panouri de perete mulat din 86 s-au executat la viitoarea stație Pajura. La Accesul A au fost realizați 60 de piloți, iar la Accesul C, 42 de piloți;
La stația de metrou 1 Mai (existentă) continuă lucrările de organizare a amplasamentului și de relocare a utilităților.
Recent, reprezentanții JICA (Japan International Cooperation Agency), finanțator, cu circa 300 milioane euro, al unei părți din pregătirea și implementarea proiectului M6, magistrala de metrou spre Aeroportul Henri Coandă – Otopeni, au venit la București să inspecteze stadiul lucrărilor.
Noua Magistrală, un proiect emblematic, va avea un traseu de 14,2 km de cale dublă, pe care vor circula 12 trenuri noi, moderne și va cuprinde 12 stații pe ruta 1 Mai – Otopeni.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News