Compania de stat aflată în subordinea Ministerului Economiei, Societatea Națională a Apelor Minerale (SNAM), anunță că în anul 2024 are în plan lansarea unui brand propriu de apă îmbuteliată. Astfel, brand-ul național va apărea pe rafturile magazinelor.
Lansarea acestui brand a venit ca urmare a inițiativei propuse de directorul SNAM, Alin Udriște, realizată în cadrul evenimentului Environmental & Sustainability Summit 2023, organizat de Business Review.
„Ne dorim să dezvoltăm o capacitate de îmbuteliere și să devenim producători de apă, fără să-i concurăm neaparat pe actualii noștri clienți, cărora le vindem deja apă. Suntem la 80% cu acest proiect, ne mai trebuie două aprobări. Această capacitate de îmbuteliere este cerută de acționarul unic, Ministerul Economiei, prin contractul de mandat acordat directorului general – mie”, a spus Udriște.
Potrivit directorului SNAM, studiul de fezabilitate realizat în cadrul developării acestui proiect a evidențiat faptul că este mult mai oportună achiziția unei facilități deja existente pentru îmbutelierea apei, care să aibă un număr de clienți, decât dezvoltarea din fazele primare, „de la 0” a uneia. Motivele pentru o astfel de alegere au fost atât financiare, cât și de logistică, potrivit datelor publicate de Economedia.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News