Ministerul Educatiei a stabilit noi castigatori ai licitatiei pentru manuale scolare de clasa I si clasa a II-a, dupa ce a reevaluat ofertele. Daca initial Ministerul a desemnat doar doua firme castigatoare ale licitatiei la Comunicare in limba romana si Matematica si explorarea mediului, reevaluarea ofertelor a mai adus cate 4 ofertanti castigatori, potrivit datelor obtinute de HotNews.
Firmele participante la licitatie pot depune contestatie la rezultatele anuntate de Ministerul Educatiei.
Cine sunt castigatorii desemnati de Ministerul Educatiei, dupa reevaluarea ofertelor :
1. Manualul de Comunicare in limba romana clasa I:
SC CD Press SRL_OF_1
SC CD Press SRL_OF_2
Grup Media Litera SRL+ Grup Editorial Litera SRL+SC SIVECO Romania SA
Intuitext
S.C. Grupul Editorial Art SRL + S.C. Infomedia Pro SRL
Akademos Art SRL + Stand Agentie Difuzare Cart SRL
2. Comunicare in limba romana clasa a II-a:
SC CD PRESS SRL
Intuitext
S.C. Grupul Editorial Art SRL + S.C. Infomedia Pro SRL
Editura Didactica si Pedagogica + Ascendia Design SRL
Corint Junior SRL
S.C. Humanitas S.A. + S.C. Read Forward S.R.L.
3. Matematica si explorarea mediului clasa I:
SC CD PRESS SRL
Grup Media Litera SRL+ Grup Editorial Litera SRL+SC SIVECO Romania SA
Intuitext
SC Edu Soft Marketing Srl + SC Cromatic Tipo SRL
S.C. Grupul Editorial Art SRL + S.C. Infomedia Pro SRL
S.C. Aramis Print SRL
4. Matematica si explorarea mediului clasa a II-a:
SC CD PRESS SRL
Intuitext
S.C. Grupul Editorial Art SRL + S.C. Infomedia Pro SRL
S.C. Aramis Print SRL
SC Didactica Publishing House SRL
Corint Junior SRL
Rezultatele reevaluarii ofertelor si noii castigatori de mai sus nu au fost comunicati de Ministerul Educatiei, care s-a marginit ca intr-un comunicat remis presei sa anunte ca au terminat reevaluarea. Contactat de HotNews.ro, Cosmin Malureanu, directorul editurii Ascendia Design, ne-a comunicat castigatorii desemnati de Ministerul Educatiei pe loturile Comunicare in limba romana, clasele I si a II-a. Acesta a precizat ca „saluta noua abordare a CNEE asupra ofertelor de manuale”, dar precizeaza ca „obiectivitatea evaluatorilor in ceea ce priveste o parte din manualele declarate castigatoare este sub semnul intrebarii, in conditiile in care sunt edituri care au furat startul si, pe toata perioada de evaluare si inainte, au bombardat spatiul public cu materiale de marketing explicite”.