Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii anunţă, miercuri, că a fost semnată autorizaţia de construire necesară pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de structură de rezistenţă la Lotul 1.1: 1 Mai – Tokyo din cadrul obiectivului ce va asigura legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin intermediu Magistralei 6 ”1 Mai – Otopeni”.
Potrivit unui comunicat de presă transmis de Ministerul Transporturilor, sunt astfel vizate lucrările aferente structurii de bază pentru realizarea staţiilor (Obiectul 3 – Staţia Pajura, Obiectul 5 – Staţia Expoziţiei, Obiectul 7 – Staţia Montreal, Obiectul 9 – Staţia Gara Băneasa, Obiectul 11 – Staţia Aeroport Băneasa, Obiectul 13 – Staţia Tokyo), interstaţiilor (Obiectul 1 – Interstaţia 1 Mai – Pajura (Linia 2), Obiectul 2 – Interstaţia 1 Mai – Pajura (Linia 1), Obiectul 4 – Interstaţia Pajura – Expoziţiei, Obiectul 6 – Interstaţia Expoziţiei – Piaţa Montreal, Obiectul 8 – Interstaţia Piaţa Montreal – Gara Băneasa, Obiectul 10 – Interstaţia Gara Băneasa – Aeroport Băneasa, Obiectul 12 – Interstaţia Aeroport Băneasa – Tokyo) şi a tunelurilor.
Lotul 1.1, 1 Mai – Tokyo, are o lungime totală de 6,3 km şi este prevăzut cu un număr de 6 staţii şi 7 interstaţii.
Investiţia va asigura conectivitatea între Aeroportul Internaţional Henri Coandă cu reţeaua feroviară prin intermediul Gării de Nord. Obiectivul de investiţii face parte din reţeaua trans-Europeană de transport (TEN-T).
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News