Skip to content
Politică

Motivările METROREX nu sting nemulțumirile bucureștenilor. De ce nu se poate introduce program de noapte la metrou?

Mulți bucureșteni susțin că metroul din Capitală ar trebui să circule non-stop sau să aibă programul prelungit. O petiție online în acest sens a fost deja lansată. Cu toate acestea, Metrorex susține că acest lucru nu se poate realiza.

Capitala deține singurul sistem de transport în comun subteran din România. Peste 600.000 de bucureșteni circulă zilnic cu metroul, pe care îl caracterizează ca fiind cel mai rapid și sigur mijloc de transport în comun, dar și foarte scump.

Într-un răspuns la solicitarea B365.ro, Metrorex susține că acest lucru nu se poate întâmpla, întrucât după retragerea trenurilor din circulație, începând cu ora 00:00 și până la ora 04:30, personalul companiei realizează mai multe activități de întreținere.

„Programul de circulație a trenurilor de metrou pentru publicul călător este între orele 05:00-23:00. După această oră, trenurile se retrag din circulație. Pentru asigurarea în condiții de maximă securitate a transportului de călători, în perioada nopții (în intervalul orar 00:00-04:30), se efectueaza un program de revizii, întreținere și reparații a instalațiilor și construcțiilor. Din acest motiv nu este posibilă prelungirea programului de circulație a trenurilor de metrou”, se arată în răspunsul Metrorex.

Bucureștenii nu sunt mulțumiți de faptul că metroul se închide la ora 23:00, cei mai mulți dintre aceștia insistând asupra faptului că metroul ar trebui să circule non-stop, sau cu program prelungit. Printre argumentele aduse de bucureșteni se numără faptul că foarte mulți dintre aceștia lucrează în ture de noapte.
Cei mai mulți dintre aceștia obiectează față de scumpirile cartelelor și abonamentelor, efectuate de Metrorex în primăvara acestui an. Oamenii consideră că actualele tarife practicate sunt prea mari, în raport cu calitatea oferită călătorilor.

Bucureștenii sunt nemulțumiți și de scoaterea abonamentului de 62 de călătorii, susținând că acestea erau mai utile decât abonamentul cu număr nelimitat de călătorii, mai scump și care are limitator de timp între două intrări succesive la metrou.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *