Nicușor Dan și-a angajat echipă care să-i facă reclamă pe TikTok. Cât îl costă

Sursa foto: Nicusor Dan

Primarul Capitalei, Nicuşor Dan, candidat independent la alegerile prezidenţiale, a declarat vineri, 21 martie, că a angajat o echipă de TikTok care se descurcă foarte bine, şi cu care realizează subiecte uşoare sau foarte uşoare – cum ar fi să se tundă – şi a avut o creştere pe acest cont.Primarul general a precizat că această echipă îl costă circa 10 sau 15 mii de euro și că activitatea grupului pentru TikTok a început acum trei săptămâni. Din echipă fac parte patru tineri.

”Am învăţat că pe TikTok trebuie să faci nişte filme într-un anumit fel, să ai bucăţele foarte mici, care să dea o imagine de dinamism, să te duci şi pe subiecte mai uşoare, pentru că TikTok este şi informaţie, dar este şi divertisment. Şi am angajat o echipă de TikTok care, iată că se descurcă foarte bine. Încercăm să vorbim şi pe subiecte uşoare sau foarte uşoare, cum ar fi să mă tund, şi în felul ăsta, alternând uşor cu serios, am avut o creştere”, a declarat Nicuşor Dan la Digi24.

El a precizat că sunt foarte mulţi voluntari.

”Eu încă de acum două luni am spus că aceasta va fi o campanie a oamenilor, a voluntarilor, în care aparatele de partid vor conta mai puţin. Sunt foarte mulţi oameni reali, în carne şi oase, care retransmit anumite mesaje şi atunci se creează un bulgăre şi atunci algoritmul vede că e un interes şi îl promovează şi la mai mulţi oameni”, a spus primarul.Întrebat dacă apelează la micro-influenceri, Nicuşor Dan a arătat că ”echipa sa de TikTok i-a semnalat nişte oameni care sunt foarte populari, care au 400 de mii, 500 de mii de urmăritori, care din proprie iniţiativă îi mai trimit câte o inimioară, câte un like”.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: