Vor fi instituite noi restricții de circulație în vederea realizării lucrărilor aferente Proiectului „Magistrala 6: 1 Mai – Otopeni, legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni. Mai multe segmente din DN1 vor fi afectate. Restricțiile intră din 12 septembrie și vor dura 90 de zile.
În zona viitoarei stații de metrou Washington se vor institui următoarele restricții:
Pe strada Viorel Ciurea se va restricționa accesul rutier si pietonal iar statiile de transport public „Sația INMH” amplasata pe această arteră, pe ambele sensuri vor fi relocate în imediata vecinătate;
Accesul spre Ploiești din zona bretelei adiacente DN1 respectiv de pe B-dul Alexandru Nasta va fi restricționat. Accesul catre Ploiești din această artera realizându-se prin ruta ocolitoare asigurată prin Bulevardul Doctor Liviu Librescu.
Sursa ne spune că restricțiile nou instituite pe amplasamentul stației Washington nu vor afecta circulația rutiera pe DN1!
Stația va fi amplasată parțial sub carosabilul Căii Bucureștilor și sub semaforul de la intersecția acestuia cu artera centrală a orașului Otopeni, Strada 23 August. Stația va fi dotată cu două accesuri la capătul sudic al stației, de o parte și de alta a Căii București, una pe latura de est și cealaltă pe latura de vest. Stația Otopeni are o lungime de 159 m și o lățime maximă de 22,16 m. (Sursa https://magistrala6.ro/sectiunea-nord).
În zona viitoarei stații de metrou Otopeni se vor institui restricții. Accesul dinspre DN1 pe strada 23 august, varianta fiind pe ruta strada Oituz si Floare de Cais, totodată stația de transport public ‘’Stația Primăria Otopeni’’ amplasata pe DN1 sensul de intrare in București va fi relocată în imediata vecinătate a pasarelei Pietonale!
Ocazional vor fi restricții locale pe banda 1 pe sensul de intrare în Bucuresti in intervalul orar 22:00-06:00.
Restricțiile nou instituite pe amplasamentul stației Otopeni nu vor afecta:
Circulația auto pe banda de ieșire dinspre strada 23 august in DN1;
Circulatia rutiera pe DN1 în timpul zilei.
Lucrarea este realizată de Asocierea Gülermak Ağir Sanayi Insaat Ve Taahhüt A.S. (Turcia) – Somet SA (România), în baza contractului de proiectare și execuție lucrări de structură de rezistență semnat cu Metrorex pentru acest lot, care include un traseu de 7,6 km între Stațiile Tokyo și Aeroport Otopeni.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News