O echipă de IT-iști români a creat roboții AI care pot lucra non-stop, nu obosesc și nu mint

Sursa: Naratix

O echipă de tineri români, fondatorii unei companii de tehnologie, a conceput cinci roboți pe bază de Inteligență Artificială (AI), care pot munci non-stop în funcții de manager de brand, agent de vânzări, inginer de date și influencer, și ar putea fi „angajați” în 2.500 de magazine online, până la sfârșitul acestui an.

Potrivit unui comunicat de presă al Naratix, noii angajați-roboți nu obosesc, nu halucinează, nu mint și pot lucra în același timp în mii de firme, scrie Agerpres.

Cei cinci roboți au fost dezvoltați de o echipă de tineri români, cu vârste între 29 ani și 36 ani, care plănuiesc să-i „angajeze” în 2.500 de magazine online, până la finalul lui 2024. Bazați pe inteligență artificială, roboții Nara, Dynamo, Gina, Grant și Julie au roluri de manager de brand, agent de vânzări, inginer de date și influencer și vin în ajutorul brandurilor locale cu tehnologia folosită de giganți, precum Amazon, Temu sau AliExpress. Investiția în dezvoltarea noilor roboți s-a ridicat la valoarea de 350.000 de euro.

„Am început prin a rezolva problema datelor despre produse din catalog, fiind o nevoie mare în piața de e-commerce, atât de mare încât roboții au început să fie achiziționați încă din perioada de dezvoltare și de testare, înainte să îi lansăm oficial. Nevoia de roboți pe bază de inteligență artificială care să crească eficiența în activitatea companiilor este infinită în România și în lume deopotrivă, fapt pentru care am dezvoltat cei 5 roboți în timp ce cercetam dezvoltarea lor. S-a întâmplat acest lucru pentru că AI-ul evoluează și se răspândește extrem de repede și nu exista alte variante decât „să construim parașuta după ce am sărit din avion”.

Ideea business-ului Naratix și dezvoltarea unor roboți care să rezolve o serie de probleme în industria e-commerce a apărut încă din pandemie, când am condus mai multe proiecte de digitizare pentru branduri mari de ecommerce, unele chiar locale, din România. Atunci am descoperit dificultatea, costurile exagerate, precum și importanța cataloagelor de e-commerce”, a declarat Cristian Orășanu, co-fondator Naratix.

Robotul Nara, care are rolul de Brand Manager, scrie conținut unic pentru descrierile de produs din magazine online, paginile de categorii, precum și paginile de brand. Nara a fost antrenată pe un set de date uriaș specific industriei de e-commerce și poate opera în cadrul oricărui departament digital sau e-commerce din lume.

De asemenea, Nara poate folosi vocea și identitatea brandului în fiecare descriere, precum și strategia SEO sau datele de catalog ale brandului.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: