Skip to content
Magazin

O femeie de 97 de ani practică gimnastică aeriană, yoga, stă în cap şi sare coarda

csid.ro

Phyllis Sues are 97 de ani şi reuşeşte să uimească oamenii din întreaga lume cu energia ei. Dansează tango argentinian, stă în cap, sare coarda, face şpagatul şi toate astea i se par perfect normale. Încă de la vârsta de 75 de ani, femeia de origine americană a început să practice gimnastica aeriană, la 80 de ani s-a apucat de yoga, iar la vârsta de 90 de ani a sărit cu paraşuta.

În tinereţe, Phyllis Sues a fost balerină, apoi dansatoare pe Broadway, iar de la 50 de ani a devenit femeie de afaceri. La vârsta de 75 de ani i-a venit ideea să practice gimnastica aeriană, chiar dacă era complet diferit de ceea ce făcuse până atunci.

" "

Viaţa mea înainte de 75 de ani a fost mai mult ca un vis, după care m-am trezit. Am dorit să fiu activă, să învăţ ceva nou. Am decis că fiecare zi este o viaţă nouă şi că fiecare zi ar trebui să fie luminoasă.”

Nu s-a gândit niciodată ca va practica toate aceste activităţi: yoga, să sară coarda sau să danseze tango argentian, scrie csid.ro.

Mi-a luat o viaţă întreagă ca să-mi placă de mine aşa cum sunt acum. Yoga, tango-ul şi săriturile cu coarda m-au găsit din întâmplare când viaţa mea se ducea spre apusul soarelui. Dar nu, s-a dovedit a fi răsăritul! Acum fac doar ceea ce-mi cere trupul şi sufletul ”, a explicat femeia pe contul ei de Instagram.

Phyllis Sues: sfaturi pentru o viaţă activă

La începutul anului 2020, Phyllis Sues a lansat propria carte. Iniţial, a început să o scrie în urmă cu cinci ani şi purta numele ”Douăzeci de sfaturi cum să-ţi schimbi viaţa”, care ulerior s-au transformat în 22 de sfaturi. Cartea se intitulează ”My Trip to a Healthy, Active 96”.

Iată câteva sfaturi/recomandări din partea lui Phyllis pentru o viaţă activă:

1.Să nu spui niciodată că nu ai suficient timp sau nu ai puterea necesară să fii activ, este o scuză.

2.În al doilea rând: nu este niciodată prea târziu să-ţi schimbi viaţa.

3.În viaţă trebuie să ai un anumit program, o disciplină.

4.Nu staţi pe loc: mişcaţi-vă, ascultaţi, studiaţi, faceţi ceva util, dar nu staţi.

5.Amintiţi-vă că organismul nostru are abilităţi unice, iar dacă aveţi grijă de el, vă va permite să trăiţi o viaţă lungă şi luminoasă.

 

 

 

" "

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *