Skip to content
Magazin

O femeie de 97 de ani practică gimnastică aeriană, yoga, stă în cap şi sare coarda

csid.ro
" "

Phyllis Sues are 97 de ani şi reuşeşte să uimească oamenii din întreaga lume cu energia ei. Dansează tango argentinian, stă în cap, sare coarda, face şpagatul şi toate astea i se par perfect normale. Încă de la vârsta de 75 de ani, femeia de origine americană a început să practice gimnastica aeriană, la 80 de ani s-a apucat de yoga, iar la vârsta de 90 de ani a sărit cu paraşuta.

În tinereţe, Phyllis Sues a fost balerină, apoi dansatoare pe Broadway, iar de la 50 de ani a devenit femeie de afaceri. La vârsta de 75 de ani i-a venit ideea să practice gimnastica aeriană, chiar dacă era complet diferit de ceea ce făcuse până atunci.

" "
" "

Viaţa mea înainte de 75 de ani a fost mai mult ca un vis, după care m-am trezit. Am dorit să fiu activă, să învăţ ceva nou. Am decis că fiecare zi este o viaţă nouă şi că fiecare zi ar trebui să fie luminoasă.”

Nu s-a gândit niciodată ca va practica toate aceste activităţi: yoga, să sară coarda sau să danseze tango argentian, scrie csid.ro.

Mi-a luat o viaţă întreagă ca să-mi placă de mine aşa cum sunt acum. Yoga, tango-ul şi săriturile cu coarda m-au găsit din întâmplare când viaţa mea se ducea spre apusul soarelui. Dar nu, s-a dovedit a fi răsăritul! Acum fac doar ceea ce-mi cere trupul şi sufletul ”, a explicat femeia pe contul ei de Instagram.

Phyllis Sues: sfaturi pentru o viaţă activă

La începutul anului 2020, Phyllis Sues a lansat propria carte. Iniţial, a început să o scrie în urmă cu cinci ani şi purta numele ”Douăzeci de sfaturi cum să-ţi schimbi viaţa”, care ulerior s-au transformat în 22 de sfaturi. Cartea se intitulează ”My Trip to a Healthy, Active 96”.

Iată câteva sfaturi/recomandări din partea lui Phyllis pentru o viaţă activă:

1.Să nu spui niciodată că nu ai suficient timp sau nu ai puterea necesară să fii activ, este o scuză.

2.În al doilea rând: nu este niciodată prea târziu să-ţi schimbi viaţa.

3.În viaţă trebuie să ai un anumit program, o disciplină.

4.Nu staţi pe loc: mişcaţi-vă, ascultaţi, studiaţi, faceţi ceva util, dar nu staţi.

5.Amintiţi-vă că organismul nostru are abilităţi unice, iar dacă aveţi grijă de el, vă va permite să trăiţi o viaţă lungă şi luminoasă.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *