Echipa FGO a sprijinit aproximativ 10.000 utilizatori care i s-au adresat pentru lămuriri pe care nu le primeau de la autorități, multe dintre solicitările lor derivând din faptul că încă nu știau ce au de făcut, ce facturi trebuie să trimită, cum și unde, care sunt termenele, de ce le sunt respinse înregistrările sau le sunt înregistrate de mai multe ori facturile ș.a.m.d.
Astfel s-a constatat că printre principalele dificultăți întâmpinate de utilizatori în gestionarea facturii electronice către ANAF se numără procesul de înscriere în SPV, care continuă să fie unul extrem de greoi, urmat de posibilitatea de respingere a e-Facturii din cauza neactualizării în timp real a celor două baze de date, SPV-ANAF, sau multe alte motive de respingere care sunt legate de aspecte aparent nesemnificative precum modalitatea de scriere a unității de măsură din factură sau a localității clientului.
De altfel, printre cele mai frecvente erori de respingere ANAF identificate de echipa FGO se numără: lipsa sau setarea incorectă a unității de măsură, nemenționarea sectorului corespunzător pentru municipiul București sau setarea incorectă a acestuia, setarea incorectă a stării plătitorului TVA, nemenționarea sau setarea incorectă a țării sau a localității clientului.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News