Skip to content
Societate

Philip Morris și CCIR lansează campania „Unsmoke Romexpo”: Dacă nu fumezi, nu te apuca. Dacă fumezi, lasă-te. Dacă nu te lași, fă o schimbare!

psnews.ro

La  scurt timp de la lansarea oficială a campaniei Unsmoke România, Philip Morris România a anunțat semnarea unui parteneriat cu Romexpo. Liderul industriei românești de târguri și expoziții din țara noastră se alătură astfel promisiunii Philip Morris de a construi un viitor fără fum, în cel mai mare spațiu expozițional din România cu o suprafață de peste 100.000 metri pătrați și aproximativ un milion de vizitatori anual.

Vrem prin această campanie să îi facem conştienţi pe oameni despre alternativele de fumat şi, de aceea, am ales să fim parteneri cu Philip Morris. Vreau să îi felicit public pentru ceea ce au făcut în România în ultimii 25 de ani”, a declarat Mihai Daraban, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României (CCIR). Acesta a mai spus că rolul Camerei de Comerţ şi Industrie a României este de a crea un climat de încredere între companii, iar rolul Romexpo este acela de a fi platforma de întâlnire între companii, pe de o parte, și între companii și consumatori, pe de altă parte.

Unsmoke România este prima campanie împotriva efectelor fumatului demarată în țara noastră de o companie din industria tutunului și face parte din inițiativa Unsmoke Your World, desfășurată de Philip Morris la nivel internațional. Campania are ca obiectiv informarea şi educarea atât a fumătorilor cât şi a nefumătorilor cu privire la a se lăsa sau a nu se apuca de fumat, iar mesajul este explicit: „Dacă nu fumezi, nu te apuca. Dacă fumezi, lasă-te. Dacă nu te lași, fă o schimbare”.

Branislav Bibic, managing director Philip Morris România, a declarat că Unsmoke Romexpo nu este o campanie de promovare, ci își propune descurajarea fumatului, deoarece fumul este principala problemă și nu fumătorii.

Este important pentru o companie ca Philip Morris care a investit peste 6,5 miliarde de dolari în cercetarea și dezvoltarea de produse fără fum care sunt alternative mai bune pentru fumătorii din întreaga lume, să aibă alături parteneri puternici care înțeleg misiunea noastră. Accesul la informație este esențial pentru a ajuta fumătorii să facă cea mai bună alegere pentru ei, iar parteneriatul cu Romexpo reprezintă un demers firesc pentru informarea și educarea sutelor de mii de vizitatori anuali ai spațiului” a declarat Branislav Bibic, managing director al Philip Morris România.

Parteneriatul anunțat astăzi de Philip Morris și Romexpo este un concept unic în România, obiectivul fiind acela de a crea un spațiu fără fum și un dialog onest despre reducerea riscurilor asociate fumatului.

Cea mai bună alegere pentru orice fumător este să renunțe complet la țigări și la nicotină. Totuși, fumătorii care altfel ar continua să fumeze, ar trebui să aibă posibilitatea de a trece la alternative fără fum, bazate pe cercetare științifică riguroasă. Arderea tutunului, și nu tutunul propriu-zis, generează majoritatea substanțelor nocive din fumul de țigară. Fumul rezultat în urma arderii oricărei plante conține zeci de substanțe nocive sau potențial nocive. Odată eliminată arderea, multe dintre aceste substanțe dispar sau sunt prezente în cantități reduse. Cele mai cunoscute alternative sunt țigările electronice, care încălzesc un lichid pentru a produce vapori de nicotină, care pot fi inhalați. Există de asemenea dispozitive care încălzesc tutun adevărat, fără să-l ardă, la o temperatură care permite eliberarea vaporilor de nicotină pe care utilizatorul îi poate inhala. Întrucât nu ard tutunul, țigările electronice și produsele din tutun încălzit nu generează fum, iar aerosolul emanat ar trebui să conțină mai puține substanțe nocive și în cantități mai reduse decât în fumul de țigară. Aceste produse nu sunt lipsite de riscuri și conțin nicotină, care creează dependență.

Parteneriatul se va derula pe parcursul unui an de zile, cu posibilitatea de a fi reînnoit, iar în cadrul fiecărui eveniment de la Romexpo, echipele Philip Morris vor derula campania de informare.

Campania Unsmoke Romexpo se anunță a fi una de succes, întrucât Romexpo are categorii extrem de variate de public, colaborând cu peste 6200 de firme și având anual peste 1 milion de vizitatori, din 45 de țări.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *