Skip to content
Politică

Pistele de la Otopeni pun în pericol viețile călătorilor. CNAB se ocupă cu sondaje Happy Or Not! DOCUMENT EXCLUSIV

antena3.ro

Într-un moment în care pistele de aterizare și decolare ale Aeroportului Internațional Henri Coandă (Otopeni) sunt pline de gropane, cauzând și riscând incidente grave de siguranță, motiv pentru care Autoritatea Aeronautică Civilă Română a solicitat, încă din data de 2 aprilie, o serie de restricționări severe ale traficului aerian, instituția care administrează aeroportul – Compania Națională Aeroporturi București SA (CNAB) – cheltuie 40.311 lei fără TVA (echivalentul a 8.650 euro) pentru… sondarea opiniei publice cu privire la ”serviciile consumate pe aeroport”Miercuri, Asociația Pro Infrastructură a avertizat că pistele Aeroportului Internațional Henri Coandă sunt într-o ”stare dezastruoasă” și că pun în pericol viața călătorilor.

Potrivit documentului prezentat în exclusivitate de PSnews.roCompania Națională Aeroporturi București SA a achiziționat 8 echipamente de tip ”Happy Or Not” – mai exact, niște dispozitive cu afișaj ale căror butoane reprezintă emoticoane care desemnează situarea afectivă a clientului (mai multe detalii AICI).

8 echipamente de tip ”Happy Or Not”

Conform anunțului de publicitate nr. 161061 (21 martie a fost termenul-limită pentru depunerea ofertelor), Compania Națională Aeroporturi București SA – care administrează aeroporturile Henri Coandă (Otopeni) și Aurel Vlaicu (Băneasa) – achiziționează”servicii de sondare a opiniei publice prin instalarea a 8 echipamente de tip «Happy Or Not» în diverse locații, pentru a obține cât mai facil un feed-back permanent de la client, referitor la percepția acestuia față de serviciile consumate pe aeroport”. Din același anunț aflăm că valoarea estimată fără TVA a achiziției este de 40.311 lei și că perioada contractului este de un an, criteriul de adjudecare fiind prețul cel mai scăzut.

Asociația Pro Infrastructură: Pistele pun în pericol viața călătorilor!

Facem precizarea că Autoritatea Aeronautică Civilă Română a solicitat Companiei Naționale Aeroporturi București SA, încă din 2 aprilie, restricționări drastice ale traficului aerian pe Aeroportul Internațional Henri Coandă, dar CNAB nu a ținut cont de acest avertisment. De asemenea, Asociația Pro Infrastructură avertizează, în termeni extrem de duri, că pistele de aterizare și decolare ale aeroportului pun în pericol viața pasagerilor, din pricina ”stării dezastruoase” în care se află. Vă amintim că pe 30 martie, la decolarea de pe pista 08R a cursei El-Al, operată de o aeronavă Boeing 747-400, s-a produs o exfoliere a stratului asfaltic de uzură, cu o grosime de 0,6 cm.

Scopul și atribuțiile CNAB

Compania Națională Aeroporturi București SA a fost înființată în 2009, prin fuziunea aeroporturilor internaționale Henri Coandă Otopeni și Aurel Vlaicu Băneasa, cu scopul de a coordona proiectele de dezvoltare și modernizare ale celor două aeroporturi, precum și  pentru a gestiona strategii pe termen mediu și lung în domeniul aeronautic. În decembrie 2017, CNAB a anunțat că a realizat anul trecut venituri totale de 1,08 miliarde lei, în urcare cu 8,3% faţă de anul 2016, pe fondul creşterii traficului aerian de pasageri, în timp ce profitul brut a avansat cu 45%, la 389,7 milioane lei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *