Skip to content
Sport

Pluriva lanseaza noua versiune 4.5 a sistemului ERP

Companiile de distributie, servicii, retail si productie ce utilizeaza sistemul Pluriva ERP pentru administrarea si controlul activitatii au acces, incepand din luna septembrie 2015, la noua versiune 4.5 a sistemului Pluriva ERP. Lansarea acestei noi versiuni face parte din planul de imbunatatire continua a sistemului ERP, prin care asiguram cea mai buna experienta de utilizare celor peste 450 de clienti.

Iata cele mai importante noutati aduse de Pluriva ERP 4.5:

1. Noi module ERP ce acopera mai bine activitatea unei companii din Romania

Suntem in permanenta atenti la modul in care lucreaza clientii nostri si la cum este folosit sistemul ERP in activitatea de zi cu zi. Lansam, astfel, noi module ERP ce reflecta fluxurile de business ale clientilor la care am implementat sau implementam Pluriva ERP:

Flux de Numerar – calculul rapid si cu precizie al cash flow-ului trecut, prezent si viitor
Indicatori de Performanta Companie – tabloul de bord privind rezultatele companiei
Planificare – organizarea si planificarea oamenilor, echipelor si activitatilor
Campanii – crearea campanilor de marketing si trimiterea de newslettere catre clienti
Ofertare – crearea, validarea, trimiterea si urmarirea ofertelor comerciale catre clienti
Aceste module ERP se adauga celor deja existente. Lista completa este disponibila aici.

2. Noile categorii de module ERP

Modulele Pluriva ERP sunt de-acum organizate in categorii de module, ce acopera intreaga activitate a unei firme. In functie de departamentul din care fac parte si de operatiunile pe care trebuie sa le efectueze, utilizatorii vor gasi mai simplu modulul ERP necesar in meniu. Iata care sunt noile categorii de module: Contabilitate si Financiar, Resurse Umane, Achizitii si Logistica, Productie si Proiecte, Vanzari si Servicii, Vanzari cu Amanuntul, Informatii, Administrare, Portal Parteneri, Portal Consumatori, Mobile.

3. Meniurile favorite ale utilizatorului

Pentru a facilita accesul rapid la cele mai utilizate ecrane de lucru Pluriva ERP, am introdus optiunea de creare de meniuri favorite. Va puteti defini meniul favorit cu optiunile dorite si il veti regasi in zona de sus a ferestrei de lucru.

4. Agenda mea zilnica

La conectarea in Pluriva ERP, veti beneficia de lista actualizata a tuturor informatiilor importante pentru dvs.: Mesaje primite, activitati de efectuat, task-uri alocate, notificari sau alerte.

5. Rapoarte specifice pentru fiecare modul ERP

Fiecare modul al sistemului Pluriva ERP va ofera accesul la rapoarte si grafice specifice fluxurilor si indicatorilor cheie ai modulului. In total, sistemul ERP include peste 1.800 de rapoarte ce acopera activitatea companiilor din urmatoarele domenii de activitate: distributie, servicii, retail si productie. Rapoartele Pluriva ERP sunt impartite pe module, dar si pe categorii de utilizatori: manageri generali, directori financiari, directori economici, manageri de vanzari, manageri IT etc.

6. Upgrade-uri explicate detaliat

Modificarile periodice aduse de echipa de programare sistemului ERP sunt organizate in upgrade-uri periodice. Acestea se aplica automat, fara intreruperea activitatii. Toate upgrade-urile sunt explicate detaliat in sistemul ERP si intr-un portal dedicat.

7. Integrat cu sistemul de rapoarte si analize manageriale QlikView

QlikView este o platforma de Business Intelligence (BI), ce acopera extragerea de date, raportarea si analiza. QlikView se integreaza cu Pluriva ERP.

8. Notificari utilizatori

Similar cu notificarile privind email-urile noi, sistemul Pluriva ERP anunta utilizatorii de fiecare data cand au o notificare de tip: mesaj, activitate efectuata, aprobare sau sarcina.

9. Functionalitati si rapoarte disponibile pe dispozitive mobile

Noua versiune Pluriva ERP include mai multe ecrane de lucru si rapoarte optimizate pentru dispozitive mobile. Acest lucru reflecta numarul tot mai mare de utilizatori mobili ai aplicatiei. Pluriva ERP este un sistem online, ce functioneaza pe laptop-uri si calculatoare, dar le ofera utilizatorilor posibilitatea de a accesa informatii cheie despre business-ul lor folosind tablete sau telefoane mobile.

Functionalitati, rapoarte si analize extinse

Noua versiune Pluriva ERP este rezultatul a mii de ore de analiza, dezvoltare software si testare, efort sustinut de catre echipa Pluriva. Aceasta versiune Pluriva ERP 4.5 include noi module, functionalitati si rapoarte si analize de business.

Clientii au nevoie sa-si implementeze strict fluxurile ce le sunt cu adevarat necesare, de aceea noua structura de module si sub-module Pluriva ERP 4.5 ne permite ca firmelor de distributie, servicii, retail si productie sa le oferim exact modulele utile pentru activitatea lor. Numarul tot mai mare de utilizatori Pluriva ERP pe dispozitive mobile ne-a determinat ca in versiunea 4.5 sa extindem functionalitatile optimizate pentru tablete si telefoane mobile. Noua versiune va fi disponibila tot in doua variante de licentiere: OnPremise – licenta achizitionata de catre client sau SaaS (Software as a Service) – licenta inchiriata de catre clienti in baza unui abonament lunar. Pretul acestui abonament nu se schimba: va fi tot 24 de euro pe luna de utilizator.

Toate aceste noutati sunt disponibile si in versiunea demo, pe care o oferim celor interesati sa testeze functionalitatile aplicatiei, gratuit timp de 45 de zile.” a transmis Georgian Rosu, General Manager Pluriva

Clientii beneficiaza de noua versiune Pluriva ERP fara intreruperea activitatii de zi cu zi. Upgrade-ul face parte din planul companiei de software Pluriva de imbunatatire continua a sistemului ERP si de furnizare a celei mai bune experiente de utilizare pentru clienti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *