Prin intermediul unui comunicat de presă, Partidul Național Liberal îi cere demisia premierului Victor Ponta pentru sabotarea proiectului autostrăzii Sibiu-Pitești.
Mai exact, purtătorul de cuvânt al PNL, Ionuț Stroe, a precizat că PNL îi solicită lui Ponta să își asume responsabilitatea pentru neînceperea lucrărilor la autostrada Sibiu-Pitești .
Stroe afirmă că Ponta ar fi probabil mulțumit dacă „numai firmele de casă ar câștiga licitațiile, iar celelalte companii nu ar avea posibilitatea de a contesta rezultatele licitațiilor, ca într-un veritabil regim nord-coreean.”
„Partidul Național Liberal îi solicită premierului Ponta să își asume responsabilitatea pentru neînceperea lucrărilor la autostrada Sibiu-Pitești și sabotarea, astfel, a economiei naționale și să își prezinte demisia. Premierul încearcă în mod ipocrit să paseze responsabilitatea întârzierii începerii acestui important proiect de autostradă către cei care au contestat licitația la studiul de fezabilitate și Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), o instituție independentă.
Ponta ar fi probabil mulțumit dacă numai firmele de casă ar câștiga licitațiile, iar celelalte companii nu ar avea posibilitatea de a contesta rezultatele licitațiilor, ca într-un veritabil regim nord-coreean. Ar fi poate indicat să consulte raportul de activitate al CNSC pentru a vedea că în aproape 98% din cazuri deciziile acestuia sunt confirmate în justiție: doar 1.2% au fost casate de instanțe și alte 1.2% au fost modificate în parte.”, se arată în comunicatul PNL.
Totodată, purtătorul de cuvânt al PNL transmite că pentru întârzierea începerii lucrărilor la autostrada Sibiu-Pitești responsabili sunt premierul Ponta și Dan Șova.
„Pentru întârzierea începerii lucrărilor la autostrada Sibiu-Pitești responsabili sunt premierul Ponta și prietenul și partenerul său de afaceri, Dan Șova, cel care a refuzat timp de un an și jumătate să lanseze licitația pentru revizuirea studiului de fezabilitate. Lucrările la această autostradă trebuiau să înceapă anul acesta, din bani europeni, astfel încât românii să poată avea o legătură directă pe autostradă de la est la vest. Ponta a vrut însă să saboteze acest proiect de autostradă pentru a crește traficul spre Comarnic-Brașov, un proiect care ar fi costat 8 miliarde de euro și de care și-a legat viitorul politic atunci când a promis că nu va mai candida în 2016. Comisia Europeană nu a putut fi însă păcălită de hărțile colorate pregătite de Șova și Ponta!
Economia României, marii transportatori, deschiderea portului Constanța ca poartă de intrare în Uniunea Europeană sau continuarea proiectului investițional Dacia-Renault, atât de important pentru România, depind de autostrada Sibiu-Pitești, legătura care lipsește în coridorul de la Constanța la Nădlac. Dacia-Renault pare condamnată la relocare în condițiile în care data de începere a lucrărilor nu poate fi mai devreme de 2017-2018, iar finalizarea acestora în 2022, așa cum au estimat de altfel și cei din conducerea CNADNR audiați recent la Comisia de Transporturi din Camera Deputaților. Pentru sabotarea acestui proiect de autostradă premierul trebuie să își dea demisia!”, se arată în comunicatul PNL semnat de purtătorul de cuvânt Ionuț Stroe.
la transporturi au fost pana akm, doar ministrii PNL
Orban, Fenechiu, Manescu… să își asume responsabilitatea pentru neînceperea lucrărilor l
Si Berceanu, si Dobre, si Boagiu…. Toti incununati de Basescu, tatucul lor !
Unde este dna Boagiu ca sa ne spune CITE autostrăzi a sabotat ea???????
Såracul purtator de cuvinte al Noului PDL, il gasi pe Sova cel mai vinovat. De ceilalti Orban, Fenechiu, Manescu, Berceanu, Dobre si Boagiu uitå sa spuna ce au facut in åia muti ani cât au pastorit frâiele Ministerului mult hulit de el. El crede ca asa se face politica in continuare in RO dupa modelul lui Basescu. Adica sa te exprimi ca si cind acest popor ar fi impånat numai cu dobitoci. Cred ca se uita prea mult la Vax Populi si crede ca toti oamenii din aceasta tara sint la fel ca åia. Acum sintem la faza de regim nord-coreean, probabil directia catre Rusia o folosesc numai in campaniile elctorale. Ma mir ca nu ne spune ca avem tendinte de regim chinezesc sau aici trebuie ciocul mic ca åstia sânt a doua putere mondiala si si-au mai facut si Banca aia de investitii (un FMI mai uman) din care nu fac parte doua tari de calibru, SUA si Japonia pe care ii cunoaste toata lumea, adica prima care a avut de vinzare bombe atomice prin ‘45 si a doua le-a experimentat pentru citeva sute de mii de morti si alte sute de mii de raniti. Doamne ce sucita este lumea asta care are la baza democratia spre care cu cåtuse inaintam si noi incet dar cu pasi mari. Nu mai avem paduri, industrie, pamintul este vindut la KM patrat, agricultura vai de mama ei etc..
In ce priveste dezvoltarea portului Constanta poate ne spune acest Suleiman de Dolj sau se spune mai bine acest Sule-Man de Dolj, stie el oare de ce se opune Olanda asa de invårtosat intrarii noastre in Shengen? Nu stie, pentru ca nu i-a spus inca Alina Gorghiu Dej cum si cind sa atace acest subiect.
Si partidul lui Sule-Man de Dolj dåi inaite cu distrugerea guvernului ca ei sint tare infometati de noi si babane furåciuni, ca prea stau pe tuse de multi ani.
Iar Noul PDL ii cere lui Ponta sa-si asume sabotarea economiei naționale pentru ca nu a inceput lucrarile la autostrada Pitești – Sibiu ca sa mearga cu vitezå in primul rind ficusul de la Cotroceni cu masinile alea germane pe distanta Palatul Cotroceni – Sibiu. Ce scârbå poate sa-mi provoace acest Sule-Man de Dolj. Cunoasteti si ce revoltat a fost pe Ponta ca a redus TVA-ul la alimente de la 24% la 9%, ca pune in aplicare programul Noului PDL, ca face joc de imagine, ca U.E. este foarte ingrijorata ca se va ieftini mâncarea in RO. Pina la urma si ungurii sint tare ingrijorati ca multi din cel care l-au votat pe Orban nu vor sa mai cumpere mâncaricå din Ungaria cu TVA-ul ala minuscul de 27 %. Doamne totusi stai si te intrebi care este scopul politicii practicat de Noul PDL?. Eu unul nu gasesc un raspuns cerebral avind in vedere exprimarea lor in vax-media.