Portul Constanța își ține AVEREA neexploatată și are randament de 10% din proiectele propuse

Portul Constanta
Sursa foto: Facebook - Portul Constanta

Curtea de Conturi a României a ajuns la concluzia că, deși Portul Constanta s-a situat in topul primelor douazeci de porturi europene, dupa cantitatea de marfuri manipulate, nu a reușit să depășească media europeană a cantității de marfă manipulată prin porturile maritime. Lucru cum nu se poate mai curios, având în vedere faptul că beneficiază de o poziție geografică avantajoasă, reiese din raportul comisarilor Curții de Conturi, transmis președintelui Camerei Deputaților, Alfred Simonis. Raportul a fost trimis la pentru informare către Comisia de Industrii și Comisia pentru Transporturi.

În perioada 28 februarie-8 decembrie 2024, Curtea de Conturi a verificat activitatea derulată în Portul Constanța, din perioada 2016-2022, referitoare la performanța administrării infrastructurii portuare. De asemenea, s-a analizat gradul de conectivitate al portului cu infrastructura națională de transport rutier și feroviar.

A mai fost verificată și activitatea instituțiilor conexe, ca Ministerul Transporturilor și Infrastructurii(MTI), Compania Națională Administrația Porturilor Maritime S.A Constanța(CNAPM CT), Compania Națională de Căi Ferate „CPR” S.A și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. (CNAIR).

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: