Skip to content
Alba Știri locale

Poşta Română a dotat toate oficiile din Alba cu echipamente de protecţie împotriva COVID-19

Pentru a preveni răspândirea COVID-19 şi a-şi proteja atât salariaţii, cât şi clienţii, Poşta Română a implementat mai multe măsuri de protecţie. Astfel, compania a anunţat că toate cele 31 de subunităţi poştale din judeţul Alba au fost dotate cu 2.000 de măşti, 2.000 de mănuşi de unică folosinţă, 164 de pixuri pentru clienţi, săpun, dezinfectanţi de mâini şi suprafeţe, dar şi ochelari de protecţie. Dezinfectantul de mâini a fost pus şi la dispoziţia clienţilor, iar suprafeţele de lucru se igienizează cu dezinfectant de suprafeţe, o dată la 2 ore sau ori de câte ori este nevoie, totul pentru siguranţa celor care trec zilnic pragul oficiilor poştale.

De altfel, în toate locurile cu vizibilitate, din subunităţile poştale, există afişe cu instrucţiuni de urmat în această perioadă, atât pentru clienţi, cât şi pentru cei 481 de angajaţi de la nivelul judeţului Alba. De asemenea salariaţii sunt instruiţi periodic cu privire la modalitatea de utilizare a acestor echipamente şi modul de aplicare al măsurilor de prevenire a răspândirii a COVID-19.

Pentru a scurta timpul de lucru la ghişeele poştale, Poşta Română vine cu câteva recomandări la adresa clienţilor. Astfel, aceştia sunt sfătuiţi să acceseze serviciul online MyAWB, disponibil pe website-ul comaniei, pentru a-şi completa rapid formularele necesare, prin mijloace electronice (telefon, tabletă, laptop etc). În acest fel, clienţii se prezintă la ghişeele poştale cu formularele pre – completate şi limitează timpul petrecut în oficiul poştal. Tot pentru a evita aglomerarea oficiilor, reprezentanţii companiei au anunţat că permit accesul concomitent al unui număr limitat de persoane: în interiorul oficiilor nu se vor afla mai mult de două persoane la fiecare ghişeu funcţional, în timp ce restul clienţilor sunt rugaţi să aştepte în afara oficiului poştal. De asemenea, distanţa dintre persoanele din oficiu trebuie să respecte limita de 2 metri.

Tot pentru a limita răspândirea virusului COVID-19 şi pentru a evita traficul ridicat al clienţilor în oficiile poştale, în weekend, reprezentanţii Poştei Române au luat decizia ca, în această situaţie de urgenţă, toate unităţile poştale să îşi suspende activitatea de weekend. Pentru a respecta recomandările cu privire la neaglomerarea mijloacelor de transport, a fost modificat programul tuturor oficiilor poştale, noul program de lucru cu publicul, pentru această perioadă, fiind 10 – 18.

În ceea ce priveşte distribuirea prestaţiilor sociale către persoanele aflate în izolare la domiciliu, Poşta Română susţine că se află în contact zilnic cu Direcţiile Judeţene de Sănătate Publică, care furnizează datele necesare pentru ca poştaşii să poată merge echipaţi corespunzător la aceşti clienţi. Pe lângă măşti şi mănuşi, factorii poştali care distribuie trimiterile şi prestaţiile sociale clienţilor aflaţi în izolare la domiciliu sunt dotaţi şi cu ochelari de protecţie, maşina cu care se realizează distribuirea fiind dotată şi cu dezinfectant de mâini pe bază de alcool. Aceştia au fost instruiţi să păstreze distanţa de 2 metri faţă de persoanele izolate cărora urmează să li se distribuie prestaţiile sociale. Mai mult, în ziua deplasării în teren, factorii poştali încearcă să apeleze telefonic clienţii, dacă există telefon de contact, cărora urmează a le fi furnizate prestaţiile sociale sau trimiterile poştale, informându-i despre ora la care ar putea ajunge. Factorii poştali nu intră în locuinţa clienţilor, distribuirea realizându-se la uşă sau la poartă.
Reprezentanţii companiei susţin că depun toate eforturile pentru a-şi continua activitatea economică în beneficiul comunităţii, chiar şi în această situaţie de urgenţă şi că sunt pregătiţi să depăşească această perioadă, fiind prezenţi, constant, în piaţă.

Totodată, Posta Romana, din postura de partener social strategic, este într-un permanent contact cu toate instituțiile publice, atât la nivel central, cât și la nivel local. Liderul deputaților PNL, domnul Florin Roman, fiind unul dintre reprezentanții locali cu care s-a menținut un dialog constant cu privire la siguranta postașilor și a clienților companiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *