Skip to content
Politică

Prăpăd pe căile ferate. Sumedenie de trenuri ANULATE pe 4 regionale

someseanul.ro

Este prăpăd pe căile ferate din cauza ninsorii. Sumedenie de trenuri au fost ANULATE pe 4 regionale feroviare, după cum puteţi citi în cele ce urmează.

CFR Călători a anunţat sâmbătă că 93 de trenuri au fost anulate din cauza gerului, ninsorii şi viscolului, circulaţia desfăşurându-se în condiţii meteo nefavorabile pe raza a patru regionale: Bucureşti, Craiova, Galaţi şi Constanţa, informează News.ro.

Circulaţia feroviară este în continuare adaptată condiţiilor meteo nefavorabile pe raza a patru regionale: Bucureşti, Craiova, Galaţi, Constanţa, spun reprezentanţii CFR Călători.

Astfel, din cele 1.300 de trenuri ale CFR Călători care circulă zilnic pe reţeaua din România, s-a luat decizia anulării a 93 de trenuri pentru a facilita accesul utilajelor de intervenţie şi pentru prevenirea unor situaţii de nesiguranţă pentru călători.

CFR Călători precizează că au fost deja anulate şi cinci trenuri care urmau să circule duminică, unul care face legătura între Călăraşi şi Constanţa, altul între Medgidia şi Tulcea, un altul care face legătura între Constanţa şi Buzău, precum şi două trenuri care circulau între Anina şi Oraviţa.

În cursul zilei de sâmbătă, legătura feroviară între Bucureşti şi Constanţa şi retur este asigurată cu mai multe trenuri, mai arată reprezentanţii CFR Călători. Între acestea sunt IR 1585 (plecare Bucureşti Nord ora 16:00), IR 13075 (plecare Bucureşti Obor ora 18), IR 1635 (plecare Bucureşti Nord ora 20:20), IR 1586 (plecare Constanţa ora 17:00, cu destinaţia Bucureşti Nord),

„Pe reţeaua feroviară, trenurile circulă în condiţii de iarnă – ninsoare şi vânt în rafale. Unele curse pot înregistra întârzieri la destinaţie, determinate de necesitatea ataşării locomotivelor Diesel pe anumite intervale de staţii din jumătatea de sud a ţării, de reducerea vitezei de circulaţie sau de intervenţia cu pluguri. Pe raza regionalelor Bucureşti, Constanţa, Galaţi şi Craiova se intervine constant cu utilaje şi personal feroviar pentru menţinerea infrastructurii feroviare în condiţii optime”, precizează CFR Călători.

La ora transmiterii acestei ştiri, în Gara de Nord din Capitală, cea mai mare întârziere, de 130 de minute, o avea IR 1824, care venea de la Deva. Un alt tren, IR 1585, care urma să plece spre Constanţa, avea o întârziere de 120 de minute.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *